kimin Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 gutten min har sannsynlig brokk..sovner om kvelden våkner og gråter og gråter.....tydeli noe plager han. var hos legen,må vente 1 uke på ultralyd....hvorfor skal vi vente når gutten har vondt?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Om du nekter å vente så kan det hende du får time før. Snakk med en annen lege.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Jeg hadde bestillt privat på dagen, og selv betalt de få kronene det koster. Så det samme spørsmålet får du tilbake.
kimin Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2007 sitter her med lillegutten kveld etter kveld...så forstår ikke hvorfor dem ikke kan se på han.
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Er det fastlegen du har vært hos som sier du må vente? Kan jo prøve å ringe sykehuset og forklare der
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Alvorlig talt anonym.. Tror du virkelig det finnes private alternativ i hele landet?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Mam kan da flytte flytte på seg. Jeg hadde reist landet rundt om det kunne hjulpet min gutt.
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 Når e trodde gutten vår hadde brokk sa de at hvis det var vondt skulle vi bare dra til sykehus/legevakt. Hadde bare dratt jeg hvis det ikke er så langt. Hadde det vært et stykke hadde jeg ringt sykehuset og prata med de, og så evt dratt inn.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 dette er helsenorge på sitt beste, eneste som hjelper er å hyle ut og stå på krava!!!hvis gutten har det vondt pga brokk, må de få guds skyld få fingen ut og ræva i gir, og hjelpe han!!!!grrrr....kjenner jeg blir irritert når jeg hører sånne ting!eiger de ikke empati?
Har byttet nick ! Skrevet 15. juni 2007 #10 Skrevet 15. juni 2007 Så trist! Er dessverre sånn at han ikke blir prioritert til ultralyd fordi det ikke anses som alvolig nok tenker jeg. Men rop HØYT om hjelp. Er dessverre sånn her i verden, at de som skriker høyest blir sett! Ring de som skal foreta ultralyden, og prat (krangle) med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå