Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har nå fødselspermisjon. Pappan tar ut 4 uker permisjon hele juli. Jeg skrev til nav at jeg har ferie når han tar dem 4 ukene! Må sjefen vite at jeg har ferie? (har ikke sagt noe til ho siden jeg får jo ikke penger uansett.. Skal permisjonen forlenges med 4 uker hvis jeg tar 4uker ferie? Eller skal jeg bare si til sjefen at jeg tar 4 uker ferie etter permisjonen?? hva ynes dere? Jeg vil gå hjemme med pappaen siden jeg ammer også.. derfor han tar pappa perm nå. barnet er nå 1 mnd.
Ingen_nick_ledig Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Jeg er usikker på om sjefen må vite at du har ferie.... men tror ikke jeg gav beskjed til sjefen min at jeg tok ferie.... Ettersom du har ferie mens pappaen har permisjon, blir ikke permisjonen forlenget med de 4 ukene. Dersom du hadde tatt ferie uten at pappaen hadde permisjon, hadde permisjonen blitt forlenget. Pappaen kan forresten ikke ta permisjon før barnet er 6 uker, men det har kanskje blitt det innen permisjonen hans begynner??
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Ja ho er 5 uker nå. så ho 7 uker når han tar pappaperm.. Blir deilig å ha han hjemme. vi har ei på 3 år også. og ho vil gjerne være ute(går ikke i barnehagen se.. ) og lekes med også.. minste jenta ammer jeg. og ho kan være veldig klengete. Så jeg gleder meg til pappaperm!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå