Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er litt over ei uke.. Men illskriker jo i vogna.. Og sovner hu tar det ikke mange minutene før hun vokner og alt er galt igjen...

Når eldstemann var liten var liksom det å trille tur den eneste ting som var sikkert at hun so seg igjnnom... Men denne gangen er bare en tur i butiken ett styr fordi hun hyler hele veien...

Og er nok ikke det at vognbaggen er ubehagelig eller noe, for hun ligger masse i den på verandaen, ol..

Trodde liksom alle bæbiser likte å trille tur jeg da...!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har og fått et eksemplar som ikke liker å ligge i vognen. Går greit en stund, men om han slår seg vrang så er det bare å trille hjem eller å ta han ut av vognen.

Det mest safe er å busse han i søvn for så å legge han i vognen, da kan vi komme oss dit vi skal, men er ingen garanti for at vi kommer oss hjem uten noe styr.

Jeg har alltid med et teppe i vognen så jeg kan bære han i om ting skjerer seg totalt.

Så svaret er vel at ikke alle babyer liker å trille nei...:S

Skrevet

Jeg har også fått en baby som ikke liker å ligge i vognen. Hun illskriker helt til jeg tar henne opp, uansett hvor lenge det måtte være. Skikkelig artig på butikken med alle de andre mødrene som ser på meg som om jeg mishandler barnet mitt :-/

Min løsning er å alltid ha med Babybjørn i tilfelle jeg må ta henne opp, og det må jeg som regel alltid. Skulle ønske hun sovna i vogna, men den gang ei.

Skrevet

min har alltid sovna i vogna hvis han er trøtt, men hadde ei venninne hvor sønnen hata vogna, og hu måtte gradvis venne ha til vogna.. hadde den i stua, og lot han ta lurene på dagen der.. ha et gulpeteppe med litt av melka di så det lukte trygt..

håper det funker!

Skrevet

Hadde samme problemet med vesla mi jeg også,helt til vi fant ut at hun var plaget med luft i magen. Så vi fikk opp lufta og passet på å legge henne på siden når hun lå i vogna. Siden da har hun likt seg der både når hun er våken og sover=)

Det er bare å prøve seg litt fram,vesla var nesten 2 mnd før hun fant seg til rette i vogna=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...