2 gutter og 1 jente Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 er invitert paa kino i kveld (oceans 13) og hvis vi skal gaa maa vi jo ha med Leon. han er 1 maaned gammel. kinoen sa det var greit for dem at jeg hadde baby med. noen som har proevd det?er lyden for hoey?vil sitte paa en kant saann at jeg kan gaa ut om han begynner aa graate.
trebarnsmamma? Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Jeg ville ikke gått på annet enn babykino med et spedbarn eller barn. På babykino er lydnivået tilpasset de små og alle som er der er inneforstått med at det kan bli både sutring og amming og bleieskift underveis i filmen.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Det hørtes ikke noe særlig ut faktisk...med hørselsbeskyttelse går det nok greit for babyen, men tror ikke du hadde fått noe ut av det. Begynner han å gråte på begynneslen på filmen så får jo ikke du med deg hva som skjer, og da er det jo ikke særlig gøy å sitte i salen etter det.
2 gutter og 1 jente Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2007 kan lyden vaere saa hoey at den er skadelig? han er vant med mye braak, men det er klart dette blir litt annerledes. vi pusser opp huset, saa det er mye snekring og saging og saann, og det bare sover han seg igjennom. samme med surroundanlegget hjemme...han bare koser seg med lydene.... men kanskje kino er litt i meste laget? naa ble jeg saa usikker.
2 gutter og 1 jente Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2007 hvilken hoerselsbeskyttelse kan jeg bruke?
2 gutter og 1 jente Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2007 litt bomull i oerene f.eks? burde jeg ha litt olje paa kanskje?
kajak&Daniel Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Det er jo en grunn til at de har babykino! Nemlig at folk med barn skal få gått på kino. På babykino er alt tilpasset å ha med seg spedbarn. På vanlig kino er det derimot ikke tilpasset. Hva om han begynner å gråte? Da vil enten du måtte gå igjen eller irritere på deg alle de andre som har gått på denne filmen for å se den uten barneskrik..... Jeg har vært på babykino flere ganger, og syns det er koselig. Der er lyden lavere, det er på noe lys, det er plass til å ha vogna, stelleplass, og man får to seter, slik at man har et sete der man kan sette bagen med babyen. Du får heller bli hjemme og så enten gå på kino når far kan passe babyen, eller så får dere gå alle tre på babykino! De sender jo mange av de bra filmene der også!
2 gutter og 1 jente Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2007 her jeg bor er det babykino max 1 gang i maaneden...og det er paa dagtid. meg jeg gaar saaklart ut om gutten graater...filmen er ikke saa noeye for meg. jeg gjoer det mest fordi at jeg vil at mannen min skal faa gjoere noe med de fra den nye jobben sin(har jobbet en uke der). jeg vil at han skal faa bli kjent med dem, og da er det jo viktig aa gjoere noe sammen med dem. han er engelsk, og vi har nettopp flyttet hit... jeg gaar gjerne ut, for filmen er ikke saa viktig for meg. vi faar se. vil putte litt bomull i oerene paa lillegutt saa han slipper aa bli skremt.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 Ta dere en tur på kino og kos dere! Litt bomull går sikkert fint! Min bror dro ofte på kino med deres lille baby, og det gikk helt fint. Det er bare flott at dere vil gå ut med den lille. Ser det er mange her som er veldig hysteriske, som vanlig... Føler dere at dette er greit så ser jeg ingen problem med det. Hvis babyen begynner å skrike er det jo bare å gå ut. Lykke til og kos dere!
2 gutter og 1 jente Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. juni 2007 tenkte jeg skulle fortelle hvordan det gikk. han fikk pupp med en gang vi satte oss. han sugde villig ivei helt til han sovna. da sov han gjennom heeeeele filmen uten en lyd. han hadde litt bomull i oerene, og lydene plaget han ikke i det hele tatt. det var kjempekoselig aa komme seg ut litt og baby var absolutt ingen hindring! anbefales virkelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå