Holly❄️ Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Har alltid hatt et slags evne til og forutse forskjellige ting, som at folk ringer meg, og det vet jeg før de ringer.. har i tillegg kunne "SE" tall i loddtrekninger, selv om jeg ikke har spilt selv.. (dumt kanskje?) Uansett, vi bor i generasjonsbolig, og han som bygget på huset her døde for ca 1 år siden. Jeg så han innimellom, siden vi bodde her mens det ble påbygget. snakket ikke med han, sa bare hei og slikt. Fikk vite fornavnet hans, og thats it... I går kveld lå jeg og tenkte på alt mulig rart som jeg bruker.. (Tenker veldig mye rare tanker) Så begynner jeg plutselig og tenke på han som bygget på, helt ut av det blå.. Fikk en rar følelse og så sa jeg liksom inni meg; Bjøøøøøøøørn. (Navnet hans) Og hva skjer? Jo, da SER jeg etternavnet hans... Helt tydelig. Jeg spør mannen min; Hva het han han som bygget på her som døde? Og hva sier han? AKKURAT DET NAVNET JEG FIKK OPP!!!!!! Jeg har aldri visst navnet på han, så det er ikke at jeg bare minnes han.. Ble helt skremt jeg!! mannen min ble litt satt ut, for for ca 1 1/2 år siden sa jeg plutselig at nå kom noen nær oss til og dø... Men at det ikke var stefaren hans, som på den tid hadde hjernesvulst og var veldig dårlig. Og nøyaktig tre mnd etter, fikk vi vite at bestekompisen hans (som var i superform) hadde fått svulst i magen, og kom til og dø ganske rskt. Da ble jeg på samme måte som nå, skremt.... Hva betyr dette da???
Holly❄️ Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. juni 2007 Må nevnes at når jeg fikk den tanken om at noen kom til og dø, var akkurat rundt den tiden svulsten dukket opp og begynte og vokse, i magen til bestekomisen hans... Etter 3 mnd ble den merket, men da var det for sent...
Gjest otilie79;) Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Oi, får litt sånn gåsehud når jeg leser. Litt skummelt liksom:) Kan du kansje "se" hva jeg heter hehe:)
Holly❄️ Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2007 det kommer liksom bare helt av seg selv... ikke noe jeg tenker på, bare får en skikkelig rar følelse og så skjer ting... helt merkelig...
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Da har du kanskje noe med navn slik som meg. Hehe det du kan gjøre er å øve det opp slik at du blir enda bedre og kan føle navn rundt en f.dato. Jo mere du øver jo bedre blir du. Bare fortsett ville jeg ha rådet deg til. Klem
Lille Filur Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Jeg må bare spørre, men hvor ser du navnet? altså, du tenker det, men sier det ikke...? inni hue liksom... hehe skjønte du hva jeg mente?=)
Holly❄️ Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2007 Ja, mannen min har veldig lyst at jeg skal fortsette og øve og slikt, som du sier... jeg har alltid syns dette har vært spennende, men bare de siste årene det har vært SÅ tydelig som nå... Hvordan øver man egentlig? hm... Takk for svar:)
Gjest otilie79;) Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 Skjønner litt hva du mener. Da de la ut det spesielle kjennetegnet til Madeleine, det om øyet og den spesielle pupilla hennes, fikk jeg skikkelig de ja vou. Var kjempesikker på det hadde vært en slik sak tidligere, for jeg hadde hørt om det øyet før. Men tror mine "evner" stopper der:o)
Holly❄️ Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. juni 2007 hehe, vanskelig og forklare, men jeg ser det inni hodet.. leser det vel nesten... ofte mye som kommer på en gang, men i går stod navnet der i STORE bokstaver, og det holdt seg der;) Skjønte du? vanskelig og forklare det bra:P
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #11 Skrevet 15. juni 2007 har noen øvelser på det...bare legg meg til på msn [email protected] så kan vi snakkes...det er utrolig hvor fort det kan gå...og jeg startet med noen prøvekaniner her inne og etter en stund ble det oftere og oftere at jeg hadde rett navn...
Lille Filur Skrevet 15. juni 2007 #12 Skrevet 15. juni 2007 Ja det var sånn jeg tenkte det egentlig. Men dukka det bare plutselig opp mens du dreiv med noe annet? (husker ikke helt hva som sto i hi ditt=)) at du feks sitter og ser på tv og så dukker det bare opp foran øynene dine inni hue? =)
Holly❄️ Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 15. juni 2007 spennende:) Jeg la deg akkurat til, vi snakkes vel mer etterhvert:)
Holly❄️ Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 15. juni 2007 Ja, det dukket opp når jeg hadde lagt meg.. Fikk en rar følelse og så gikk alt av seg selv... Sa liksom; Bjøøøøøørn! Sakte, og da dukket etternavnet opp i store bokstaver.. helt merkelig! Når jeg tenker meg om, så har de siste store tingene skjedd etter at jeg har lagt meg...
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #16 Skrevet 15. juni 2007 Man er jo mere i kontakt med sitt indre jeg når man slapper av. Så at det kommer til deg da er ikke så merkelig. Du burde lese boken Intuisjon og Mitt klarsynte jeg... men vi snakkes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå