Gå til innhold

Noen som er eller har vært sykmeldt i permisjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller kjenner noen andre?

Har så innmari bekkenløsning, går til fysoieterapeut som satte bekkenet på plass etter at det hadde vridd seg. Begynte å bli litt bedre faktisk, men så i forigårs bevegde jeg på meg en ny vridning/glidning. AUUUUU!

Nå venter jeg bare på at helga skal være over sånn at jeg kan komme meg til en time å få satt det møkkabekkenet på plass igjen.

Syns det er så innmari trist at permisjonen forsvinner, mens jeg går og er en skikkelig redusert mamma, får ikke gjort de enkleste ting:(

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er slik at du ikke klarer å ta deg av barnet ditt, kan legen skrive ut en sykmeldig, og dermed overtar faren permisjonen så lenge du går sykmeldt.

Skrevet

Det er vel sikkert veldig forskjellig fra lege til lege, lurer litt på hvor ille det må være liksom... Men det er vel sånn at fysoiterapeuter har lov å sykmelde også nå er det ikke? Får vel ta en prat med han på mandag.

Vil gjerne høre andres erfaringer altså:)

Skrevet

det må være så ille at du ikke klarer å ta deg av barnet ditt...altså det må være et omsorgsbehov ovenfor barnet.

Skrevet

akkurat sånn har jeg det og, og det er utrolig trist at man er så redusert den tiden med ungen nå som man bare skal kose! Snakket med Nav, men de sa jeg var for frisk. Enda jeg faktisk er avhengig at far er hjemme fordi jeg ikke alltid kan løfte ungen eller gå særlig tur. Man må være helt avskåret fra omsorgen til barnet feks innlagt på sykehus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...