Gå til innhold

Hei alle sammen: uke 18 nå og pultselig masse murringer igjen

MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma

Anbefalte innlegg

hei alle sammen.

Lenge sidne jeg har vært innpå her nå. Har vært uten internett i god tid- nesten abstinenser her:-)) Ser at mange har blitt gravide i mellomtiden- kjempehyggelig!!! :-)))

Jeg har hatt fantastiske uker i den siste tiden. Ikke merket annet enn at magen har vokst litt. Nå derimot har jeg fått "tilbake" de mensmurringene jeg hadde den første tiden av graviditeten... er det normalt? Ganske mye også faktisk. Det er ømt og litt sånn konstant småvondt. Jeg tror ikke det er kynnere, for magen strammes ikke.

Noen som vet om jeg kan slappe av med dette? Kan det være ligamentene som strekkes bare?

Sikkert overnervøs nå. Lest for mye om de som har kjent liv osv;o) Gleder meg til ordinær Ul neste uke:-)

Blir veldig glad for svar.

god helg-klem,

MM

Fortsetter under...

Hei Malimali!!

Så kjekt å høre fra deg! Man får litt abstinenser uten internett ja, hehe! vi var uten i 8 uker, man blir jo helt avskåret fra omverdenen :-) Så spennende med ultralyd neste uke! Må få høre hvordan det går!

Ang de smertene du beskriver, så er jeg ikke sikker. Har også kjent på mye vondter, spesielt i begynnelsen av svangerskapet, men det var mer stikking. Hadde egentlig aldri menssmerter... Alt er sikkert bra, men hør med jordmor på ul!

Hei Vilde!!

Kjekt å 'se' deg også.

Ja, det er noe merkelig som skjer her, men kanskje det også kan ha med en sinnsyk kraftig forkjølelse jeg har ligget med i ei uke nå. Satser på det går over snart. Du er 6 mnd nå du, Vilde. Helt sprøtt. Føler det hele har gått fort.

Ha en strålende fredag!

Hei på deg!

Så spennende med ul neste uke. Skal dere vite hva det er?

Ikke stress med det å kjenne aktivitet i magen. Det er veldig forskjellig når man kjenner de første sparkene. Det kan jo også tenkes at du allerede har kjent men ikke har vist at det er det du har kjent. I starten kan det forveksles med luftbobler...

I utgangspunketet tror jeg du kan ta det med ro med disse mensmurringene. Det kan jo bl.a være bekkenet ditt som gir deg litt plager. Men hvis du er veldig urolig kan du ta en telefon til føden og snakke med jordmor. Det er ikke godt å gå og uroe seg. Det er bedre med en telefon for mye enn en for lite.

klem

Takk for svar, SUsse.

Jeg tror kanskje det er bekkenet mitt, ja. Kjente det ilte nedover beinet i dag :o/

Uansett skal jeg til ordinær UL på onsdag. Regner med at jeg får vite litt da.

Og ja, hvis de kan se hvilket kjønn det er, blir vi veldig glade:-))

Hei du.

Lenge siden jeg har vært inne også, men vært mest på tvilling linken:-)) og da jeg gikk inn på denne linken så jeg gamle kjente gitt. Selv om jeg ikke har pratet med deg på nett så fulgte jeg med deg i og med at vi ligger likt. Har vært på assistert berfrukting linken tidligere. Jammen blir det tvillinger på meg og jeg har en del murringer og vondt men husk på det er mye som skjer inne der med at livmoren tøyse og bånd strekkes så ikke rart. Spesielt runt uke17-18 skjer det mye. Jeg i 17+3 nå og ligger på kurven til ei som er i uke 26 så tror jeg blir stor:-) Jeg lengter bare til å komme til ul 3 juli så jeg kan få se at alt er ok med nurkene. Så lykke til med ul til uken.

Annonse

Så koselig å høre fra deg. Kjekt med gamle kjente, ja:-)

Tenk tvillinger da. Det er jo helt fantastisk:-))

Jeg har slått meg litt mer til ro med disse murringene. Ble litt satt ut da murringene kom så plutselig tilbake etter lengre tids fravær. Nesten godt å høre at det er andre som har det likt også.

Lykke til på ul du også. Jeg skal i morgen. :o/ Det er stort og litt skummelt. Men fryktelig spennende:-))

Klem,

MM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...