Gjest Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Lillemann er så rød i kinnene. Vi gikk tur idag og han våknet i vogna og var missfornøyd så jeg tok han opp av vogna og satte han i babybjørnen de siste 10 minuttene hjem. Det er kjølig i lufta her om dagen og ikke veldig sterk sol så jeg hadde bare på han en liten bomullslue. Tenkte ikke på å ta med solhatten engang og da vi gikk var det veldig varmt i sola. Hva om jeg har brent det lille ansiktet hans?? Hva skal jeg smøre han med? Uff, håper det bare er litt tørr hud, han har fått litt eksem og sprekker andre steder på kroppen. Føler meg helt forferdelig:((
Expat Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Vask over godt med en kjølig klut, og ha på en rik krem, du. Hva har du av babykremer i huset?
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Apo Base, Locobase, Weleda Baby Body Cream og Weleda Wind and Weather Cream... Uff a meg:(
jippii Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 det der går bra skal du se. Smør på med alovera eller en annen tynn parfymefri krem. (Hvis man er solbrent, skal man ikke bruke en fet krem, det gjør alt bare værre...det hvet jeg alt om som har veldig lett for å bli solbrent!,!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå