Gå til innhold

Fødselsstripe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange som har fått fødselsstripe? Den brune linja som går nedover og oppover frå navlen altså.....Eg fekk ei svak stripe for eit par veker sidan (er no i veke 32), og som no rekk ca 10 cm over navlen. Ventar forresten jente :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fårr noen stripe jeg.. Er 33+2 og venter også jente:) Er visst ikke alle som får det.

Skrevet

Hatt stripe lenge jeg. Kan ikke huske når den kom engang.

Skrevet

ikke fått jeg hell som jeg kan se,men venter faktisk på den...:)

Skrevet

Har ikke fått noen stripe jeg.. Eller,jeg er litt lysere der de pleier å komme enn på resten av magen.. hehe..

Skrevet

Stripa mi er kjempetydelig og den kom for ca 3 uker siden. Er i morgen 32 uker på vei og jeg venter en jente. Dette er mitt tredje barn og stripa har kommet hver gang. Har både gutt og jente fra før.

Skrevet

Har ikke fått stripe er i uke 33 nå. Vet ikke hvilket kjønn vi venter. Fikk ikke stripe sist heller og da fikk vi jente:)

Skrevet

Æ har stripa, fikk den vældi tili. Men den e ikkje så frøkteli stærk men synes godt..:)

Skrevet

Jeg har ikke stripe nå og har ikke hatt d med de to første heller!!

Skrevet

Jeg har hatt stripen lenge... Husker heller ikke når jeg fikk den. Jeg spurte jordmor og hun sa at ikke alle fikk den og at det er hormoner som gjør at den kommer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...