Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Er det bare meg eller er det flere som har opplevd det???Etter jeg begynte på Cerazette har jeg sjelden og aldri lyst lenger. Kroppen er liksom ikke helt med om dere skjønner! Frustrerende! Er 3 mnd siden jeg fødte. Mulig lysten kommer etterhvert, men om det ikke blir noen forandring tror jeg at jeg skal skifte merke..... Noen flere som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Jeg tror det er ganske vanlig. Jeg opplevde også det. Så jeg sluttet , og da ble det mye bedre =)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Ja! Jeg hadde det sånn. Slutta etter et halvt år og da tok det seg opp med en gang. Sambo var sjeleglad!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Du er langtfra alene om det nei, jeg reagerer sånn på alle hormonpreparatene jeg, både mini- og p-piller. Sex-lysten har tatt seg opp med en gang jeg har sluttet! Har aldri hatt det så bra sammen som når vi har prøvd å bli gravide :-) Kjedelig da, siden de fleste aktuelle prevensjonsmidler inneholder disse kjemiske hormonene..
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Jupp, been there. Jeg går fortsatt på de (på 4 mnd nå), men siden jeg ammer (det utelukker en del typer prevansjon) og vi planlegger en til om ikke altfor lenge har jeg valgt å fortsette på de. Det har blitt bedre, men det er nok ikke helt som før nei.
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Jepp!!! Jeg slutta tvert da jeg hørte om andre som hadde det på samme måte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå