Gå til innhold

Har maxi cosi bilstol... trenger litt hjelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en maxi cosi bilstol (baby), men så har jeg mistet bruksanvisningen. Når skal puta i ryggen tas ut/vekk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det begynner å bli trangt :-) Ikke noe fast grense, bare når du selv føler at det trengs og at babyen er stor nok til å kunne sitte litt mer bøyd..! :-)

Skrevet

Mener å huske at der er når barnet er ca.4 måneder.

Skrevet

Når babyen sitter bedre uten. Alderen når dette skjer er forskjellig fra baby til baby.

Det er også veldig viktig å flytte til de øverste skulderfestene i tide! Hvis skulderstroppene kommer ut nedenfor skuldrene til barnet så er ikke setet trygt.

Skrevet

Mumbo: Snakket med trygg trafikk ang dette med at "folk" sier at hvis skuldersttroppene kommer nedenfor skuldrene så er ikke setet trygt.

Fikk beskjed om at det bare var tull, så lenge beibien sitter godt fastspent i setet, og man følger kilosbenevningen på setet så var setet trygt!!

Skrevet

Helt sant, jippii! Men det er en fordel at ikke selene er alt for langt nede uansett, det beste er om de er i skulderhøyde eller litt over :-)

Skrevet

4 måneder?? Er ikke ungen alt for lang da?? Jeg har hørt 5 kilo jeg da.. Men her er mini 4740 og jeg tok det ut nå.. Han fikk jo ikke plass der stakkar. Hodestøtten sitter fremdeles i da.

Skrevet

Jeg tok den ut når poden var 2 mnd

Skrevet

øh, ja, 2,5 mndr er min nå, kanskje greit å si :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...