Gå til innhold

Hvor mye bruker dere på bryllup ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min forlovede skal gifte oss me tiden,, men har ikke råd akkurat nå.. Hvor mye må man regne med på å bruke på bryllupet sitt.. sånn helt gjennomsnittlig? ,, Hvor mye brukte dere?

Skrevet

Hvor stort bryllup vil dere ha, da?

Vi gikk for økonomivarianten av et bryllup, for vi ville ikke bruke masse penger på en fest når vi var helt i etableringsfasen. Masse man kan gjøre sjøl og spare inn på. Likevel hadde vi en morsom fest for 65 stk. (Men husker ikke prisen)

Skrevet

Næreste familien(20), en luxsus helg i høyfjells-høystandar..hytte/villa.

Catering mat, med viltmat.. tappetårn med lokalt øl, vin, kaker, blomster, brudekjole, (mannen min hadde bunad, og sønnen våre også..)....osv.

Full guffe......(og hadde ikke gjort det annerledes igjen)...for 25 000 kr.

Skrevet

Vi giftet oss for 5 år siden og brukte rundt 80.000 tror jeg... men vi hadde festen på et hotell da med mat og drikke til alle utover natta...har funnet ut at det er det som gjorde det dyrt...pluss fotografen da som vi bet. 16.000.- hadde transport til alle og i løpet av dagen samt små gaver som alle fikk med seg hjem...i NL er vel bryllupstradisjonen litt lik uSA

Ville ikke gjort det annerledes...

Skrevet

Flere som har lyst til å fortelle hvor mye dere brukte når dere giftet dere??

Dytter litt jeg..

Skrevet

ca 15.000

9 stk, tre retters på lokal restaurant, kaffe og kaker hjemme

Skrevet

Mye.. hehe

Tror kanskje vi holdt oss innenfor 80 000, men er langt fra sikker.. Vi regnet aldri sammen. Bestilte jo feks masse bilder og takkekort etterpå, de tror jeg ikke var med..

Skrevet

hei!

jeg giftet meg i 2003. vi brukte mellom 40 og 50 000.

var ca 50 gjester.

:)

Skrevet

Hvordan i all verden greier dere å bruke bare 25.000.-

Er ikke dress og brudekjole inkl da???

Blomster, kake, fortgraf, bil, kirke, middag, kaffe, fest, bryllupsreise??

Hos oss er alt inkl i prisen jeg oppga...

Skrevet

Mellom 70 og 80 tusen. 70 gjester, fikk kjøttet og laksen til middagen, fikk spriten... Pengene gikk til fotograf, klær til oss og brudebarna, leie av lokale, blomster, frisør, gaver til de som hjalp til, duker, grønnsaker og potet og andre matting, og til lunsjen vi inviterte til dagen etter,... Å ja, leie av glass, vin til maten, kaffe osv..... Bakte alle kakene selv.

Skrevet

Utfra det jeg har satt opp som budsjett (tatt i litt på div ting som brudepikekjole o.l) med 27 gjester, har vi kommet til 43.000 kr

Skrevet

Driver planleggingen nå. Skal ha festen hjemme med grilling. Må kjøpe telt, leie bord og stoler, evt duker eller kjøpe osv. Tror vi havner på ca 45.000 kr og tror det blir akkurat sånn vil vil ha det ;)

Skrevet

reise er ikke med i min heller.. bil fikk vi gratis og kirka hørte vi ikke mer fra.. drikke kjøpte mamma

Skrevet

100 000, sparer ikke på noe den dagen:) Blir sponsa av familien på begge sider, så der er vi jo litt heldige:)

Skrevet

forresten så er det bare 3 uker igjen i morgen....IIIK....

gleder meg stort nå:)

Skrevet

Da skal vi gifte oss samme dag :)

Skrevet

og flere med oss vil jeg tro...hehe:) Populær dato har det vist seg:)Lykke til da:) er alt klart eller?

Skrevet

ca 45.000.

20.000 til mat, servitører og leie av servise

3.000 blomster

2.000 til kaker

5.000 til kjolen min og snuppa sin

1.500 til leie av sjakett til mannen

4.000 til ringer

5.000 til alkohol

resten går til servietter, bordkort, duker og andre ting som sikkert dukker opp.

får bil, fotografering og leie lokaler gratis!

Skrevet

Super dato ;) Begynner å få det meste i boks, men kjenner at nå må timeplanen spikres og slik. Bestilte bukett og slik i dag. Litt rart... Du da? Lykke til du også!!

Skrevet

Vi ender rundt 75000 vil jeg tro....

Skrevet

Ikke mye. Dårlig råd og kun oss, vår sønn og forlovere med.

5000 kanskje. Inkludert min kjole (ikke burdekjole), dress til min mann, middag ute, sherry og konfekt ute og bukett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...