kimin Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 noen med erfaring? gutten vår på 11 mnd.har en klump 5 cm over navlen og v blir henvist til ultralyd neste uke,mistanke om brokk. han skriker om kveldene....er så bekymra....
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 brokk er ufarlig, men den kan komme fram med skriking. helt normalt at barn får det, betyr bare at litt av navlen har funnet seg til rette på utsiden av magemusklene. har hatt det siden jeg var liten. får ikke operasjon pga skjønnhetsfeil.
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Ved brokk er det fare for at tarmen forsvinner ut i utposningen, da skal det opereres. Ikke forstått det sånn at det bare er skjønnhetsfeil. Vi hadde mistanke om at lillegutt hadde det, og ble henvist til ullevål for sjekk og operasjon. Fikk beskjed om at hvis det ble vondt måtte vi dra rett til sykehus.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 var smertefult i svangerskapet pga det ble trykk og når jeg legger på meg, bør dette sjekkes? fått beskjed om å trykke inn brokket jeg.
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Har ikke så mye greie på det, men vet at man kan dytte det inn igjen. Lillebrorer min hadde også brokk, og der opererte de før det ble så vondt at det måtte hasteopereres.. På han tøyt det ut når han trykka, løfta tungt o.l. Kan jo være greit å sjekke hvis det er litt vondt..
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Må også sies at lillegutt ikke hadde brokk, det var en cyste med væske i som ble borte av seg selv.. Så veldig glad for at vi slapp operasjon. Så er du heldig er det noe annet hos dere også.. Fastlegen mente det var brokk, men ikke de på ullevål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå