Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Hei.. Litt flaue spm jeg kommer med, men må høre med dere veteraner:) Har en sønn på 3mnd. Han har begynt å stresse litt når han ammes, da spesielt på det ene brystet.. virker uintressert på det liksom, og slipper fort brystet. Det har ikke skjedd før, selv om jeg har lite melk og må gi tillegg også. Hva kan det være? Jeg har begynt å verke så grusomt i den ene siden, rett over hoftebeinet. Akkurat som `sting` som en kan få dersom en løper mye og ikke er trent. Hjelper å trykke handa på stedet. I tillegg har jeg tissetrang og lyst på sitrus og søtt. Kan alt dette være tegn på ny graviditet tro?? Går og venter på mensen.. men lurer litt på om den kommer.. Har hørt det kan variere veldig når den kommer tilbake etter fødsel,men. Vurderer å kjøpe graviditetstest, er Bio nexia bra?? Hvis jeg er gravid igjen, lurer jeg på om kroppen tåler en runde til så kjapt..hadde moderat sv.skapsforgiftning sist, og ble satt igang med drypp. Er ikke redd for å føde igjen, og ønsker mange barn. Mannen min er også klar for flere barn når som helst, vi snakker åpent om det. Vi er begge i midten av 20åra, og vil få barn mens vi er unge og spreke. Tenker mer på hva folk rundt skal tro, selv om det ikke er vits. Tror vi klarer dette fint! Men er det mange av dere som har fått barn så tett? Evt.noen komplikasjoner pga det? Noen med erfaring på noe av dette?? Svar tas imot med STOR takk! )
kløver Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Jeg vet ikke hva som gjør dette, men ville bare si at kan ta lengre tid før du får mensen. Første gangen ble jeg gravid på første eggløsning etter 9 mnd og andre gangen fikk jeg igjen mensen etter 6 mnd. Rett før jeg fikk mensen fikk jeg veldig lite melk en ukes tid, før det tok seg opp igjen da mensen kom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå