Gå til innhold

Da er jeg med i klubben!! Yoho :-)


nabokjerringa

Anbefalte innlegg

Ble gravid etter 3 mnd.

 

Sist gang var jeg veldig kvalm... Nå er jeg glad, men samtidig skikkelig nervøs for at den skal sette inn igjen..

Er bare i 5. uke..

Sist ble jeg så satt ut av kvalmen at jeg ikke fikk gjort noe med den heller, hvis dere forstår hva jeg mener..?

Kom meg ikke til akupunktør engang før det var gått flere mnd.

 

Håper det går bedre denne gang, tips mottas med takk :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis veldig mye, og velkommen i klubben du også!

 

Liker nicket ditt! Får assosiasjoner til den gangen jeg vokste opp i rekkehus, og mange av "fruene" var hjemmeværende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, nabokjerringa, og velkommen inn hit til oss! Det er hyggelige når det kommer nye hit!

Jeg har dessverre ingen råd for å dempe kvalme, bare de standardrådene jeg har lest på nettet, og de kjenner du sikkert til. Forresten; på 'Oprah' så jeg at Dr. Oz anbefalte å legge tre fingerbredder fra håndleddet og opp, og trykke inn på det punktet midt mellom senene. Det er visst det samme punktet som en 'Sea-band' stimulerer, og skal vissnok dempe kvalme. Jeg vet ikke om det funker, men er kanskje verdt et forsøk. :-)

http://www.oprah.com/health/oz/oz_20070521_350_106.jhtml

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snoket rundt inne på Oprah sider, og fant dette også:

 

Lemons: Dr. Greene says keeping a lemon handy at all times and sniffing it when you feel nausea coming on can help curb morning sickness. "The part of our brain that is most directly connected with the nausea center is our sense of smell," he says. Just as certain smells make you feel sick during pregnancy, Dr. Greene says the strong, cleansing fragrance of a lemon can rapidly help nausea subside. "If you ignore and don't correct nausea during the first trimester of pregnancy, that increases the risk of preterm labor and blood pressure problems in the third trimester," he says.

 

http://www.oprah.com/xm/moz/200706/moz_20070611.jhtml

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

velkommen hit :-) og gratulerer så mye.

Jeg er også i uke 5, håper vi får noen fine mnd hvor vi er i fin form.

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...