Gå til innhold

Magen....


Mamma`n til verdens nydeligste

Anbefalte innlegg

I dag sitter jeg på jobb med knappen i buksa oppe.... Begynner å bli vanskelig å skjule magen nå, så jeg gleder meg til jeg kan fortelle nyheten til folk:-).. Har hatt mage en liten stund nå, men mest på kvelden.Fra forrige dagen derimot så har magen vært der konstant fra morgen til kveld. Mannen min pleier å fnyse av meg når jeg kommenterer den, men i går sa han at jeg har fått skikkelig gravidmage.. "Problemet" mitt er at jeg bare er 7 uker på vei. Det er mitt 3 svangerskap på 18 mnd da (en MA da), men er det flere som har blitt såpass store så tidlig?? Vet at det ikke er annet enn luft osv enda, men like fullt er magen der da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he, ja magen er kommet, enda jeg kun 6 uker. Som du sier, det er nok mye luft og "oppblåsthet", men når man har fått mange barn ganske tett, er man vel kanskje litt løsere i muskler osv. Synes det er utrolig digg å kneppe opp, går kun med lange tunikaer! Ellers er det jo deilig å gå med tights også, og elastiske skjørt osv...

 

Og det blir jo ikke bedre de neste mnd heller, da... :o)

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Godt å se at jeg ikke er den eneste :-D

jeg er bare 5+1 men magen er stor...................!

Er jo 4 mann dette her men trodde jeg kunne skjule det en stund.

Jobber i barnehage og der er jo barna bare så ærlige :-) 3 stk har spurt meg i dag om jeg har baby i magen, he he

Var på byen i går og kjøpte meg 5 nye topper som er vide i livet:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...