Superbolla Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har akkurat vært til akupunktur for å sette i gang fødsel. Har bare 8 dager til termin, så han satte det sånn at det forhåpentligvis skal starte med bare en behandling. Er det noen som har gode erfaringer med akupunktur, og som har opplevd at fødsel startet etter en behandling? Veldig spent på svar!
Lille søtnos Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Hei Skjønner at du er fødeklar, uansett ikke lenge igjen nå. Jeg gikk til akupunktør 1 1/2 uke før termin. Sa til akupunktøren at jeg var fødeklar og han satte nålene deretter. Jeg fødte innen 48 timer. Lykke til
Superbolla Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 Hei Lille Smurfen! Takk skal du ha for positivt svar! Får bare håpe på det beste! Er virkelig klar for å få ut den lille gutten nå!
Lille søtnos Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Han kommer før du aner det skal du se. Benytt tiden til å hvile og sove.
jippii Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Startet med akkupunktur i uke 37, jenta kom på termindato. Men har ikke peiling på om akkupunkturen hadde noe innvirkning.
trebarnsmamma? Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Jeg fikk modningsakupunktur, det fungerte ikke særlig på meg, hadde åpning da jeg kom til sykehuset, men fødselen varte i to døgn :-/
hønepøne;-) Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Gikk regelmessig fra og med ca uke 36/37. Likevel gikk jeg 15 dager over termin, og fikk da ks pga at det aldri startet av seg selv, pluss at ungen var blitt 5kg. Det var min erfaring, så...tenk deg om to ganger før du bruker pengene dine på det!
*Sjokomelk* Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 jeg gikk til modningsakupunktur torsdagen og riiene begynte lørdagskveld, fødte søndagen i ellve tiden jeg gikk kun til en behandling, han kom en uke før UL termin og 2 uker før mens termin
*Sjokomelk* Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 men jeg vet jo ikke om det var akupunkturen som gjore det eller om babyen var bare klar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå