Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 jeg har 6kilo igjen for å komme ned til den vekten jeg var før jeg ble gravid,men det virker helt umulig å gå ned de kiloene,noen som har noen forslag om noe som funker.??
2 gutter og 1 jente Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 jeg har ogsaa 6 kilo, men haaper de vil forsvinne naar jeg kan begynne aa trene igjen. vil saa gjerne kunne bruke klaerne mine igjen, men har blitt saa brei over raevva. Leon er 1 maaned i dag... lurer paa om jeg kan ta noen forsiktige sit-ups...skal i bryllup om 3 uker og har jo ikke lyst tilaa se ut som at jeg er 5 maaneder paa vei.... :S
Meg og bøllegutta!! Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Jeg gikk opp 27 kg under svangerskapet. Nå er minsten4 mnd og jeg har 2 kg igjen.....Men jeg skal ned 3 kg til etter det da ...... Det jeg har erfart som bra " slanke trening gjennom mange år med trening er. Løping/jogging/ intervall trening..... Bygg opp kondissjonen med intervall trening. Løp etterhvert lengre turer. Raske turer med vogn i bratt terreng.... Bra for rumpe og bakside lår også.... Cardio trening før frokost........... dette er ren tortur, men vannvittig effektivt......Jeg gikk med tvillingvogn tur retur barnehagen hver morgen i 4 uker for å levere storebror. Det er en tur på ca 5 km med noen laaange oppover bakker. På disse 4 ukene tok jeg av 1 kg i uka : )) De siste kiloene nå sitter bedre, men nå som jeg får løpt en 3-4 ganger i uka merker jeg at det går veien...... Egentlig er jeg ganske fornøyd med meg selv. For 4 mnd siden veide jeg 95 kg............ skal først ned til 69 kg som jeg veide på første kontroll. Og så skal vi spisse formen og komme ned på 66 kg.... : ) Er 176 høy ..... Syns det er litt gøy også jeg da når man ser resultater. Ikke gi dere jenter. Dette klarer vi!!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 hvor lenge er det siden fødsel?
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 For en mnd siden solgte jeg bilen og begynte å gå. Jeg går til og fra barnehagen to ganger daglig, går til butikken, går til byen, går til trening tre ganger i uka....5 kg borte! Og det var det siste kvapsefettet rundt magen og armene. Rumpa har fått seg et skikkelig løft og jeg ser mer trent ut. Jeg kjører søskenvogn og har gått ca 25000 skritt med teller 5 dager i uka. Spiser helt vanlig norsk mat, snop kun 1 gang pr uke. Drikker aldri brus, men tar meg en fest innimellom. Gåingen tok det treningen ikke greide.
Fire småtroll Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har også 6kg igjen før jeg når startvekta for graviditeten (69kg) men da har jeg enda 4-5kg til å ta av før jeg når idealvekta på 64-65kg (er 174cm høy). Har det meste rundt magen jeg da, har skikkelig eplefasong på kroppen om dagen, tenkte jeg skulle tørke støv av skritttelleren og begynne gå jeg. Har en fin runde på grusvei som er ca 6km lang, den vil jeg ta minst annenhver dag, skikkelig kuppert med masse bakker, pes. Det var den runden som tok de siste kiloene etter forrige svangerskap også... Også må jeg skjerpe spisevanene, er fæl til å småspise nå når jeg går hjemme, må prøve å innføre faste måltider og kutte ut de usunne tingene som kjeks og sjokolade. Jeg skal nok klare det, men det er vanskelig å komme igang, til mandag, da skal jeg begynne :-)
A.C.G. Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Merkelig... jeg har også 6 kg igjen til jeg når starvekta før graviditeten.... men har planer om å ta av litt til.. er snart 8 uker siden fødsel.. skal prøve å gå noen raske turer jeg også snart.....
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 Kondisjons trening: Løpe/jogge/høypuls trening, Spinning vekttrening 1-2 ganger pr uke for å øke muskelmassen /( da brenner fettet fortere) Kun en oppskrift på varig vektreduksjon desverre.. TRENING!!!!! Man må trene i forhold til hav man spiser... Mye kalorier=mye trening!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå