Gå til innhold

Føler meg helt hemmet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Jenter.

Skal absolutt ikke klage men lurer på om noen har det som meg. Føler meg helt handlingshemmet, trøtt, kvalm og at jeg på en måte er litt utenfor meg selv. Er det noen andre som har det på samme måte?

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to. Er sykemeldt fra jobben, og gjør ikke annet enn å ligge på sofaen. Enten sover jeg, ser på tv eller er på BiM.

Skrevet

Jo da. Kom hjem fra sykehuset i går etter 4 dager med intravenøs og akupungtur. Har komet meg opp, kvalmen har gitt seg etter mat, men kommer meg ikke videre. Stor forskjell fra en hektisk jobb.

Skrevet

Så bra at dere har det sånn også:) Dere skjønner hva jeg mener, begynnte å lure på om det er noe galt med meg. Leiligheten ser ut som et H......... og orker ikke å rydde, jeg bare ser på det. ha hha

Skrevet

Fint å høre om dere andre!! Jeg er ikke spesielt dårlig, bare litt trøtt, litt kvalm osv. Men jeg får ikke gjort noe jeg heller.

Ellers er jeg kronisk sur. Det er nesten plagsomt. Jeg er helt asosial og veldig kranglete. Jeg kan nesten bare være sammen med min mann.

Jeg håper det snart går over. Heldigvis jobber jeg. Det er tungt, men verd det!

God bedring, alle sammen!!

Skrevet

heisann.

Jeg er egentlig i fin form men er bare så utrolig sliten etter jobb, Sovner på sofaen.

Sover i pausen på jobb også.

Blir bare kvalm hvis jeg går for lenge uten mat.

Gleder meg til disse mnd. spes til vi kan offentlig gjøre det :-)

Vet ikke om jeg kan holde meg til uke 12,he he.

God bedring til dere :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...