Gå til innhold

Er i uke 38 - har nå kasta opp to ganger i løpet av de siste to ukene

Anbefalte innlegg

Sist tirsdag kasta jeg plutselig opp på ettermiddagen. Jeg trodde det var fordi jeg stressa litt mye. Jeg skulle dra på handletur i byen, og hadde spist litt fort. Jeg trodde det var grunnen til at jeg ble kvalm og kasta opp da. Men for to dager siden opplevde jeg å bli kvalm og kaste opp igjen. Jeg kasta opp to ganger med en halv times mellomrom faktisk. Nå tror jeg at jeg vet årsaken til dette. Begge gangene jeg kasta opp, både sist uke og denne uka, var etter at jeg hadde tatt to aminojerntabletter sammen med en oppløst brusetablett med 1 gram C-vitamin. Jeg tror magen min må ha reagert på dette. Antagelig var dette for tøft for magen min, og nå som jeg er gravid skal det mindre til før jeg kaster opp enn ellers. Vanligvis har ikke jeg lett for å kaste opp, men når jeg er gravid skal det mindre til enn ellers. Jeg ble akutt kvalm og kasta opp kort tid etter at jeg hadde tatt de aminojerntablettene sammen med den store dosen med C-vitaminer. Så jeg må nok ta aminojerntablettene sammen med et glass vann, det er nok det beste for magen min.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...