Gjest Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Har ikke hatt sånn småvondt før ved eggløsning, har egentlig aldri merket noe til det nar jeg har hatt EL. Men nå har jeg litt mensenaktig vondt, og føler meg litt hoven nederst i magen.. Vært sånn i noen dager nå. Bare lurer på om det er vanlig?
Huldretuss Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har vondt under eggløsning, har hatt det siden jeg fødte første barnet. Praktisk hvis man ønsker å bli gravid :-)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Jepp har vondt og føler meg hoven da jeg har eggløsning. Ømt er det rett og slett...
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Godt at det er flere da, begynte å lure på om det var noe annet på ferde her Da jeg kjente det var en hevelse over skambeinet fikk jeg litt hetta og hehe. Men det er vel forhåpentligvis vanlig det også? Hevelsen altså takk for svar )
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 Jepp. Jeg har hatt det siden jeg fødte. Har skikkelig mensensmerter. Eller jeg har ved hjelp av eltester og internett funnet ut at jeg har vondt under modningen av egget,og ikke under selve eggløsningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå