Gjest Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Kjøpte en slik pose på Sparkjøp. Har hatt den liggende i skapet og egentlig ikke hatt bruk for den. Men nå er hun begynt å ligge å vri seg fra side til side i evigheter før hun sovner, hvaner på magen og da våkner hun ordentlig å må "begynne på nytt" så jeg tenkte å prøve den posen. Men hvordan er den tenkt brukt. Er to snorer på hver side. Skal disse knyttes i en sprinkel på hver side? Syntes det ble fryktelig stramt over magen hennes da.. Og da må man jo knyte opp på ve sida når hun skal inn og ut av posen? Er det noen med erfaring fra denne posen som kan fortelle? jeg løurer på å sy på et bredt bånd som jeg heller fester under senga...
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Jeg knyter den i sprinklene, Men strammer ikke for mye, passer på at han får puste. Om natten når han våkner for å få mat knytter jeg bare opp på begge sider og har han i posen mens han spiser, Blir mindre dilling når han skal legges igjen da. Det er jo ikke så mye arbeid å knytte opp de to sløyfene,men du kan jo sy på et bånd hvis du syns det er lettere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå