Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

må bare få skryte litt av dette!

ha de tre siste dagene fått sendinger av reiki og karuna og må si det har gitt meg utrolig mye!

har ikke fått det fra noen her inne, men om dere finner noen som gjør det så ta virkelig å benytt dere av det!

jeg har fått en ny enrgi og ro i kroppen. er fortsatt under utvikling og gleder meg til fortsettelsen!

skal selv ta noen kurs i sommer og håper på å bli flink nok en dag til å hjelpe andre på samme måte somj eg har fått hjelp :))

vil og legge til at jeg er under opplæring i tarot så i sommer vil jeg gjerne bruke dere her inne som hjelp til å utvikle meg :)

starter til uka og kommer inn litt hver kveld når energien er på topp. roper ut omjeg er sliten og trenger en pause!

klem til alle som søker og til dere som har funnet det dere søkte ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei beatek-t,

ja har sett du har sendt her inne. jeg har liksom aldri lest noe om det før denne uken. og nå har jeg fått tre sendinger og mange blokkeringer er på oppløsningens vei og jeg åpner meg mere og mere for åndeverden rundt oss ...

gleder meg så til fortsettelsen, og ikke minst til å ta kurs selv og kanskej en dag hjelpe andre på samme måte som jeg har fått hjelp!

stå på, det du gjør er en utrolig nytte og viser stor kjærlighet til alle :)))

all ære til deg!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...