YumYum2 Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 er det noen som har noen anbefalinger når det gjelder en rimelig og god vogn? er kun 16 år og derfor ikke den beste økonomi.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Hadde jeg vært deg ville jeg gått inn finn.no. Der er det mange fine vogner som er lite brukt, og pent brukt. Vær kritisk til pris. Det er MANGE barnevogner til salgs, ikke lett å selge, derfor kan du godt "prute" litt. Ikke gi deg. Vil ikke selger gå ned i pris går du bare videre på listen. Det er så masse brukte vogner til salgs at du kan godt være litt "hard" mot selgerne.
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Enig med at Finn.no er et bra sted! Faktisk mulig å finne gode vogner for 500 - 1000 kr hvis du bare er innom ofte og har god tid. Vi kjøpte vogn til 500 kr der, selvsagt ikke nyeste modell men en god Brio-vogn.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 FINN.NO er jo bra ja! jeg er snart 11 uker på vei og fikk vogn av min bror og dem for en stund siden. elsker vogner, men jeg fant ut at jeg ikke vil bruke 5000 på vogn. og nå vet jeg hvor vognen kommer fra og hvem som har brukt den! Du kan jo forhøre deg med venner, familie osv. om det er noen som har en vogn stående!
dulille junivenn Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Hei Sjekk også annonseaviser der hvor du kommer fra. Da kan du få tak i en grei og rimelig vogn, og samtidig slippe å tenke på hvordan du skal få fraktet den til deg lange avstander. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå