Gå til innhold

Tidlig ultralyd.


Mor til Martin

Anbefalte innlegg

Har lest en del innlegg nå, og det virker som mange har vært til tidlig UL, veldig tidlig UL. Mange har sikkert opplevd dette som en fin opplevelse, og kanskje derfor ikke skrevet så mye om det. Det som imidlertid går igjen i innleggene er usikkerhet og flere spørsmål etter ultralyden.

 

Skal selv til tidlig UL i uke 11. Dette fordi jeg var på CT, røntgen og noen andre ting i forbindelse med jobb før jeg visste at jeg var gravid. Har tenkt gjennom dette, hvorfor og hvilke konsekvenser det kan få.

 

Tror en burde tenke gjennom hva en vil med tidlig UL, om det får konsekvenser, og hva en vil gjøre ved ulike utfall. Det er en nasjonal ordning med UL for alle rundt uke 18, og ikke før med mindre noe noe spesielt tilsier det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ej skal på tidleg UL (6+4) pga at eg gjekk på pergo for å bli gravid. Det er visst vanleg etter det eg har blitt fortalt. Kanskje noko med at ein vil sjå at alt er bra og kanskje kor mange der er, da det er støtte sjans for å få fleire når ein har fått litt hjelp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart!! Er det assistert befruktning, pergotime behandlig, og andre spesielle ting som gir grunn til tidlig UL mener jeg så absolutt en må!!!! Jeg tenkte på svagersap der ingenting tilsier at noe skulle være annerledes. Lykke til på ultralyden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...