Gå til innhold

kjære sarpinger

Anbefalte innlegg

Hvordan holder dere ut i varmen som har vært?Litt bedre nå:)Selv har jeg følt at jeg snart stryker med, skal bli deilig å komme seg litt bort i sommer,trenger litt avstand fra hverdagen kjenner jeg nå..

Noen planer for sommeren dere da?

Håper alle har det bra, lenge siden jeg har vært inne her nå,men håper å høre fra dere sarpsborg medlemene igjen:)

Ha en topp dag:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9593098-kj%C3%A6re-sarpinger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jo den varmen over,nesten omvendt nå... kaldt,men litt deilig med avbrekk.

Jeg slet mye på nattan med varmen,satt engang ute kl. 02 og luftet meg,det var deilig det!! Ellers ble det mye skygge og inne.

Er klar for mer varme nå,bare ikke så varmt som nesten 30 grader i skyggen.

Vi skal til Danmark om 14 dager ca. Mannen min er dansk,så det blir endel fam og venne besøk. Leid sommerhus billig gjennom kjente i 14 dager,da kan sommeren få lov til å glitre litt:)

Hva med deg da?

ja har vært litt bedre nå,vanligvis veldig glad i varmen jeg,men merker at det har vært litt mye, så du kan si jeg angrer kanskje en smule på at jeg sa ja til å kjøre til spania, for så å være der nede i 2 uker:) Blir jo litt anderledes med havet i nærheten da, så kan en bare duppe seg litt, så er ikke sikkert det blir så uutholdelig alikevel...

Det ble enten å sitte her hjemme å bare vente i sommer eller ta det helt ut, så da valgte vi å være litt gærne:)

Fødes jo barn i spania også om tulla skulle bestemme seg for å komme litt før, noe jeg tipper hun ikke gjør...

danmark er jo koselig da, "det er deilig å være norsk i danmark" sier dem:)

når var terminen deres igjen?

Er du i full jobb fortsatt? Jeg er sykemeldt pga bekkenløsning, så dagene går veldig sakte syns jeg..

HA EN TOPP UKE:)

Biltur til Spania ja,det må jeg si.. Tøft gjort,men sikkert deilig! Husker ikke om dere har et barn fra før av??

Har vært sykemeldt siden tidlig mai. Prøvde meg 1 dag på jobben,men gikk dårlig,men jeg får dagene til å gå. Rydder kleskaper og flytter sønnens tøy til et nytt sted så babyen får sitt sted. Ordner mat skap,kjøleskap,vasker tøy,vasker hus,nyter dagene hvor varmen ikke er for ille.. ja.. Tar det hele veldig langsomt og bruker mye tid i sofaen også.

Er sykemeldt mht bekken reallaterte smerter,sitter ikke i skjellettet,altså selve bekkenet. Er mye muskler og sener som er stive stramme, og øme rundt det område. Har store problemer med symfysen da,så lite tøye øveser jeg kan gjøre.

Nyt sommerdagene!!

vi har en sønn som blir 3 til mandag, så har da noe å henge fingra i...

Hva slags jobb har du?

Selv jobber jeg som vikar i hjemmesykepleien i varteig, også var jeg i et vikariat som sekretær i et emballasje firma frem til slutten av mai, 2 ganske tøffe jobber når en sliter med bekkenet, den ene for stillesittende og den andre for tunge løft,men skulle ønske jeg kunne ha jobbet, for syns dagene går veldig tregt..

håper dagene dine ikke er for tøffe med de plagene du har da..

Ha en topp uke

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...