Gå til innhold

Verdens skjønneste lillebror

amilde 11.06

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte en stor fin sønn i går på 4700 gram og 52 cm. Fødselshistorien kommer snart. Hadde en veldig fin fødsel (uten epidural)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER MED HÅKON!!!

Da var du først i mål:-)

Fint at du hadde en god fødselsopplevelse, gleder meg til å høre fødselshistorien din! Det må ha gått ganske radig?

Jeg hadde rier i natt fra i tre-tiden frem til kl.9, den berømte slimproppen er en saga blott, men nå er det helt stille her..Stille før stormen kanskje!?

Nå vasker jeg gulv og hører på gamle kor-opptak, koser meg, selv om jeg er klar for litt mer action. Gleder meg til å se igjen det lille fjeset jeg så på ultralyd forleden!

Kos dere med gullklumpen!

Hilsen

Skrevet

Gratulerer så mye amilde. Så flott å høre at det ble en fin fødselsopplevelse, gleder meg til å høre den. Her er det lite nytt, litt mere ryggverk og kynnere i dag. Håper det betyr at modningen får litt fart på seg, og at det snart skal skje noe..

Skrevet

Gratulerer med gutten!! Så fint at du har hatt en fin fødsel.

Gleder meg til å lese mer om den.

Nå er det bare å kose seg med lillegutten og nyte sommeren.

Skrevet

Gratulerer så mye amilde, du er jammen rask på fote igjen :-) Fint å høre at alt gikk flott (du hadde vist gruet deg litt). Nå får du nyte barselstiden og kose deg med den fine lille gutten din.

Skrevet

Gikk det så fort altså......Og du som mente du aldri ville klare det uten epidural....Gleder meg til å høre detaljene. Har tenkt mye på deg i dag, og ønsker dere alt godt og gratulerer.

Skrevet

Gratulerer med sønnen! Godt å høre for oss som venter at du hadde en fin fødsel :-)

Skrevet

Gratulerer med stor, flott gutt!!

Godt å høre alt gikk bra. Jeg også gleder meg til å høre mer om fødselen din.

Beste hilsen fra

Skrevet

Gratulerer!

Det er så fint å høre om de som opplever fine fødsler når det nærmer seg min egen :-)!

Skrevet

Kan eg spørja kva symfysemålet ditt var i veke 34? Eg er i veke 34 no....og ser ut som me har lika stor mage..... :)

Skrevet

Grattuss :))....det gløymde eg :(

Skrevet

Gratulerer med lillebror :o)

Skrevet

Gratulerer så mye, godt å høre at det gikk over all forventning, kos deg med lilleprinsen.

Skrevet

Gatulerer med lillebror!

og godt å høre om en fin fødsel også...

Skrevet

Gratulerer - så kjempehyggelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...