Gå til innhold

Husk at Emmaljunga fabrikken har brent ned!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare minne alle på at Emmaljunga blir veldig sene med å starte produksjonen av 2008-modeller, pga. brann på fabrikken i Sverige. Så utover sommeren/høsten kan lagrene bli temmelig tømt for enkelte modeller/farger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi da.. er dette fakta? har du link? hvordan vet du dettte?

Skrevet

Hadde kjempeflaks jeg... Var på butikken for å ordne noe helt annet og tenkte at jeg kanskje bare skulle bsetille sportsdelen til vogna, så var jeg ferdig med det (Har emmaljunga city cross med city bag) Da sa hun dama at hun hadde kun to sportsdeler igjen og det var umulig å oppdrive for den fabrikken som laget trekkene til vognene i polen (var det hun sa da) hadde brent ned. Heldigvis for meg hadde hun svart og det var det jeg skulle ha den andre hun hadde var en gyselig grønnfarge (etter min mening). Hadde jeg ventet til august som jeg hadde planer om hadde jeg sikkert måttet til med ny vogn. !!! Løp og kjøp det en trenger førd det blir tomt ja!!

Skrevet

Jeg trenger ikke min vogn før i desember da,men jeg snakket i allefall med min forhandler idag og hun sa at dersom jeg ville vente til 2008 modellene kom var det null problem.Hun sa at butikkene får en plansje med de nye fargene i midten av juli og da var det mulig å bestille.Ellers mente hun at selve 2008-vogna ville være i butikken i september/oktober,men er altså mulig å bestille før.I allefall her i Trøndelagen:)

Skrevet

Er du fornøyd med denne?

Skal på auksjon hvor denne er i morgen og lurer veldig på om jeg skal ta sjansen eller ei....

Skrevet

fabrikken har ikke brent ned, men de har hatt brann i en av systuene ja...Så har hørt at d som kan ta tid å skaffe er de små ekstratingene som fottrekk, stellevesker o.l...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...