Gå til innhold

Noen fra Oslo? BIM treff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Noen fra Oslo her som venter i januar? Vi har termin 5. (foreløpig) og gleder oss masse:-) Vil gjerne komme i kontakt med andre i begynnelsen av 30 årene.

Lurer også på når man starter BIM treff og om noen har tatt initiativ til Jan-08 treff allerede?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

jeg venter nr 2 i januar, foreløpig termin r 22. jg er gjerne med på BIM-treff jg. :-)

Skrevet

Hei. Jeg er gjerne med. Har nettopp fylt 30 og har termin 24.1 (foreløpig)

Skrevet

Hei.

Vi har foreløpig terim 12. januar. Vi er 30 og 31 år gamle.

Er gjerne med på BIM treff :o)

Skrevet

Hei! Jeg er 28 år fra oslo (men fikk at jeg var mentalt 30 år på en quiz via facebook...hehe). Termin i midten av januar.

BIM-treff er veldig hyggelig. Hat vært med på mange sånn treff i mine to forrige svangerskap. Vet ikke helt om jeg har så god tid denne gangen til å stikke av på kveldene, men... mulig jeg kan bli med...

Det er et eget forum for å innkalle til BIM-treff, men det er nok best å starte med det her inne på terminklubben for å få med flest mulig... :-)

Som sagt, anbefaler veldig å dra på BIM-treffe! Kan nok tenkes at jeg blir med hvis noen inviterer... :-)

Skrevet

Hei

Jeg venter min første 23 januar. Fyller 29 til høsten, så jeg identifiserer meg litt med "begynnelsen av 30 årene" :).

Skrevet

Har det blitt avtalt noe eller?

Skrevet

hei-

jeg ser veldig frem til BIm treff! er 31 år, førstegangsfødende, i 9+4 uker, og er relativt ny i oslo.

Skrevet

Jeg er også med, 31 år, termin rundt 20.januar og bor i Oslo. :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Ser ikke ut som om noe er avtalt ennå, men er jo ferietid. Kanskje vi alle kan komme sterkere tilbake i løpet av august? :-)

Skrevet

Innlegget mitt var gammelt, det er avtalt. 14. august kl 18 på Egon på byporten :) Se Bim-treff i margen på høyre side, det står der. Lagt inn av Nikita.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...