Gå til innhold

November: Har alle byttet til sportsvogn?


Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi bytta like før 17mai.. Syntes d var en bra tid for å bytte=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har byttet. ikke fordi den er for liten (sover fortsatt i bagen på dagen) men hun ville bare sitte og se og bøyde seg over kantene i dypvogna. Så nå sitter hun trygt i seler i sportsbaggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

byttet da hun var rundt 5 mnd. nettopp som berta over her sier.. hun ville opp og se.. bare drev og sutra og tok sit-ups i bagen. Så fornøyd da vi byttet til sportsvognen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta da han var 5 mnd, av samma grunn som de to over:) Fikk en ny unge med en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Nei, men det er ikke lenge til. Han er fortsatt fornøyd med å ligge. Pleier å gi han noe å leke med og det holder i masser, men han har begynt å snu seg på magen i bagen og det er litt (les veldig) skummelt. Kommer til å bytte over til sportsvogna for da har jeg mulighet til å spenne han fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke bytta enda. Bytte rundt 7 mnd med eldste, så blir vel ikke så lenge før tenker jeg. Men foreløpig så ligger han fint og rolig i bagen denne gutten her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta da han var 5mnd. Han hadde vokst ut av bagen på den ene vognen men vi byttet på begge fordi han ville opp og se og han satt selv på gulvet på den tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi byttet til 17. mai vi også. Men bruker den andre bagvognen også litt..Veldig god på kjølige og regn dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal på tur, og vet at han kommer til å sovne, tar jeg bagvognen.. Hvis våken, tar jeg sportsvognen..=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...