Gå til innhold

Hjelp !!!! :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok jo en test igår, og der kom det opp ett svakt kryss på ettermiddagsurin, så fikk jo litt hjerteklapp da!! Da ble det liksom ett kryss med engang, som den ble brukt. Meeen....

Tok en digital test på morgenen idag, og der kom det opp "ikke gravid"!!! :-( Tok ut test-pinnen og der var det såvidt j kunne se to streker, var bare en skikkelig sterk og en som j nesten ikke kunne se... Hmm... Mister litt motet da, ja.. :-( Jeg får heller vente ett par tre dager tror jeg, og se igjen!! Klarte ikke å dy meg, og måtte sjekke "tappen" når jeg tok en dusj og den var helt lykket og hard, så ikke tegn på noen tr her, nei.. Jeg får bare vente å se, og håpe at den viser "gravid" snart!!!!!!!

OM jeg hadde vært gravid, hadde j vært 5+1, så det burde vel kommet opp nå??!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å kjære deg! Så kjedelig å ikke få et klart svar liksom. Jeg har ikke tatt noen digital test selv, men to sånne andre. (de dyre fra apoteket som skal være like sikker som hos legen)

Vi er like langt på vei.Termin 20.02.08 Ta en tur til legen, snuppa. Kjipt å gårundt å lure. Og de symptmene kan virkelig spille deg et puss. Forrige mnd hadde jeg nøyaktig de samme sypmtmene som nå, men ikke gravid.

Man vet aldri med denne kvinekroppen.

Skrevet

Uff, nei, det skal ikke være lett!! Det rare er at jeg hele tiden har trodd at denne mnd ikke ville klaffe, så jeg har bare gått å ventet på at mensen skulle komme. Og det har følt slik ut også innimellom, har jo hatt litt kramper o.l, men ingenting har skjedd... Men nå er jeg jo ganske så "forsinket" da, så om det ikke skjer noe snart tar jeg nok en tur t legen ja.. Men har ikke hatt noen andre symtomer heller, enn at mensen er borte, og innimellom kramper som om mensen var på vei.

Hadde en kjemisk grav. i februar (pos. test hos legen en dag før forventet mensen), håper virkelig ikke det er det som har skjedd igjen, da begynte jeg ikke å blø før nesten uke 7 :-( Og det var ikke særlig godt, nei..

Skrevet

Hva er en kjemisk graviditet?

Hadde du noe symptomer den gangen?

Skrevet

Kjemisk grav. er når egget blir befruktet, men ikke fester seg. Den gangen hadde jeg ingen symtomer, utenom positiv test. Grunnen til at legen mente det var kjemisk var fordi jeg hadde en tidlig ul, og livmoren så helt vanlig ut og tom (dette var seff etter blødningene da) og ingenting som tydet på graviditet.

Eneste forskjellen er at testen ble positiv før jeg forventet mensen, og senere negativ.

Denne prøvingen er jammen meg litt av en berg og dalbane..!

Skrevet

Ja, det forstår jeg! 1 gang for deg og?

Det som er litt rart er jo at du ikke har forventet noen pos. test denne gang og bare venter på tr, og tom da kan kroppen "spille deg et puss".

Kansje du skulle tatt en vanlig test igjen i morgen tidlig..

Skal i allefall tenke på deg og ønsker deg masse lykke til;)

Skrevet

Tusen takk for det.. :-)

Var noen som skrev at digital trengte dobbelt så mye som vanlig, så jeg får vente ett par tre dager å teste på nytt.. Ellers tar jeg turen til legen..

Tusen takk for oppmuntrende ord, iallefall..! "Kommer tilbake" (sterkere - hehe..) om noen dager, jeg..!

Skrevet

Vi venter på deg, vi;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...