Gå til innhold

Hei. Legger dere barna deres rett på gulvet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, jeg legger han rett på gulvet. Håpløst å prøve å legge ham et sted nå, han bare kravler rundt omkring likevel. leketeppet hans liker han best å ligge under og bite i..... Han slo seg litt i begynnelsen da han veltet av matten og ned i gulvet, og slår seg litt nå, men ikke så mye, han gråter ikke.

Snuppa har ei stor matte, men allikevel kaver hun seg rundt og havner fort på gulvet. Er ikke gulvkaldt her da, så lar henne holde på der jeg, ikke så lenge av gangen da. Driver og øver seg på å krabbe jenta vår, så da får hun bedre tak på gulvet ;)

litt som mie78 her... har en stor matte som han ligger på, men ligger jo ikke så lenge der før han ruller eller kaver seg ned på gulvet... legger ham tilbake på matten igjen-forestiller meg at det må være veldig hardt for den lille tassen å ligge rett på gulvet, men er vel kanskje ikke det, ser ikke ut til at han mistrives noe spesielt der...

Annonse

Sebastian har et sånt leketeppe med veier og hus på, og så har vi en gym matte som har ligger litt på. Han er en rolig liten krabat som ikke beveger så mye på seg eller ruller enda, men han sparker skikkelig med bena og slår hælene i parketten så det smeller hvis han ikke ligger på teppet.

Ida har også et sånt leketeppe med veier og div på, masse fine farger. Der legger jeg henne endel men hun syntes også det er kult å bli lagt rett på gulvet også da hun lettere der kan ake og snurre seg rundt på det glatte underlaget. hvis jeg syntes det er gulvkaldt og hun litt snørrete prøver jeg for det meste å ha henne på et teppe. Glatte tepper går det kanskje an å legge en sklimatte under???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...