Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 er det lyd i håndtaket deres? hver gang jeg triller frem og tilbake knirker det. (klikker)har dere satt bagen oppå selene eller kan en ta av selene når bagen brukes? hva slags seler bruker dere i softbagen.
mammmamia ** Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Det med lyd i håndtakene er bare å smøre, så blir det borte, skjer med alle vogner etter mye bruk :-) Jeg satt mykbagen opp i sportsdelen uten å ta ut selene, hadde ingen seler i softbagen, hun var jo bare en baby... Da vi byttet over til sportsvogna bruke jeg bare selene, hadde en pose med hull til selene da, siden det var vinter...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 hvordan smører du og hvor, høres ut som det kommer fra der metallet kommer ut fra hard plasten.
mammmamia ** Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Ja, er ofte i overgangene lydene kommer... Har en sprayboks med silikon som vi bruker å spraye på, ellers kan du bare dra i butikken og høre om de kan gjøre det for deg, pleier å være greie på sånn :-) Bare smør i overgangene og litt på skruer og muttere og smådeler du..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå