Gå til innhold

Noen fra Asker og omegn som er interissert i et kveldstreff (eller evt. helg)?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har veldig lyst å være med på treff da jeg er ganske ny her i Asker, men jeg jobber fortstatt 100 % og reiser en del med jobben, så dagtreffene er desverre mer eller mindre umulige for meg..

Ville høre om det var andre i lignende situasjon, som kanskje hadde lyst til å finne på noe sosialt en kveld?

Dette er mitt først barn, og det ville være kjempe hyggelig å ha noen å utveksle erfaringer med :-)

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Noe seint å svare på dette innlegget, men jeg prøver ...

Har akkurat laget meg en bruker og logget på. Ønsker veldig gjerne å være med på treff i Asker/Sandvika området. Det passer best for meg også å møtes etter jobb da jeg jobber 100%, dagtid. Har termin 30 august.Bor selv på Nesøya og kjenner ikke noen her som skal ha barn så det hadde vært hyggelig å bli kjent med noen i nærheten. Har dere planlagt nye møter? kan jeg henge på?,o)

...

hei!

Foreløbig er det bare dagtreff i Asker. Neste er torsdag på Mads og Martin i Vollen.. Om vi klarer å få med flere så setter vi opp et kveldstreff.. De som møtes på dagen har enten fått barn, nettopp startet permisjon eller er sykmeldte (eller stikker fra jobben en times tid for lunsj.. ) Jeg jobber fortsatt 100 % og det må da være flere andre enn oss to som gjør..

Om jeg får tid stikker jeg forbi torsdag på dagtid, og da hører jeg om det er noen av dem som vil med en kveld :-)

Snakkes!

Hei, og takk for svar!

Jeg jobber inne i Oslo så det blir litt vanskelig å bare stikke innom en tur ellers skulle jeg gjerne kommet på torsdag. Veldig hyggelig dersom det er flere som kan bli med å møtes på ettermiddagen.

Fikk respons fra en til som gjerne ville være med etter ferien ( etter 16. juli). Kanskje vi kan bli noen da. Sandvika er det nærmere for din del? Eventuelt Asker sentrum?

Snakkes mer i slutten av uka.

Ha en strålende dag!

Jeg er ikke så veldig aktiv her på BarniMagen, men har veldig lyst på treff. Nå fra i sommer kan jeg faktisk på dagtid også da, men er gjerne med på kvelden også.

Jeg venter mitt første barn i august og bor i Asker.

Hvis jeg ikke klarer å få svart her, så gjerne send meg en melding om treff, så er jeg sikkert med. Håper jeg hører noe

upps (Marie)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...