Gå til innhold

krype tilbake til korset.......


Gjest

Anbefalte innlegg

jaja, trodde jeg skulle kalre dette uten reductil, men den gang ei! var hos fastlegen min igår og hun mente at vi skulle prøve igjen med reductil siden det gikk så fint forrige gang og ikke minst fordi jeg da klarer å få trent litt (får jo litt ekstra overskudd hihi)

 

så idag begynner jeg igjen .. litt usikker, men vil jo ned i vekt!

 

så nå tenkte jeg å blottlege elendigheten her så jeg må følge det opp og ser elendigheten svart på hvitt ;) (rart hvordan man kan fornekte virkelighetne noen ganger...)

 

idag er målene :

høyde 177 cm

vekt 102 kg

livvidde 102 cm

bmi ca 32

 

ønskede mål på livvidden er

livvidde 90 cm i først omgang og siden 80 cm.

 

skal ikke tenke mye vekt, men regne rmed at den å går ned etterhvert :D

 

så da starter jeg jenter, wish me luck!!!!!!!!!!!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Jeg var også hos legen min i går og fikk resept på Reductil.

Trodde også jeg skulle klare dette selv, men måtte også krype til korset. I grunn vanskeligere å gå ned i vekt enn å slutte og røyke...

Kansje greit å legge ut om "elendigheten" her ja.

 

Idag er mine mål :

Høyde 164 cm

vekt 93 kg

livvidde 116 ( hvis jeg har målt riktig da)

 

Litt usikker på hvor ofte jeg burde veie meg....

En gang i uka er kansje greit..?

 

Lykke til !

 

Kansje vi snakkes igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holder gjerne følge med deg, jeg har ingen vekt menmå vel få kjøpt meg det i sommer. hadde tenkt å holde meg litt unna vekta og heller måle cm, men sikkert like greit å få eni huset først som sist :))

 

tok min første pille idag, når begynner du?

 

gøy å ha noen som man kan finne litt motivasjn med :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok min første i går. Synes faktisk at det hjalp på sultfølelsen og søttrangen med en gang. Snodig greier. Så nå får jeg håpe at jeg ikke dytter i meg ting av gammel vane....

 

Kansje ikke så dumt å ikke bruke vekta så mye egentlig. Blir fort litt for fiksert...

Satsa sterkt i går med 66 minutters tur i skogen. Blir ikke fullt så effektiv idag. Skal på sommerfest med jobben, så da blir det nok litt snacks og sånn.

Men,men det får være. Orker ikke bli helt tullete heller. Må kose meg litt ved spesielle anledinger.

 

Er veldig spent på dette her. Håper veldig det skal virke bra.

Trenger absolutt litt inspirasjon og litt press også kansje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en rolig helg forann meg, skal faktisk ha grillfest og ut på byen imorgen, men men, litt kos må man ha i sommervarmen. dessuten er det lenge til neste gang, har så sjeldent barne fri så må benytte sjansen :))

 

kos deg igdag du også! så skal jeg holde edeg oppdatert på cm og kilo her inne ;) men bli bare veiing en gan gi uka fo rmeg. tar sats på neste fredag som veie dag! (da skal jeg ha fått kjøpt meg vekt også;) er du med ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så ofte man får sjansen til fest og moro nei. Så de få gangene det skjer får man bare benytte sjansen å ha det moro :-)

 

Veiing og måling til fredag er greit vettu.

Jeg er med ;-)))

 

Ha en super helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da var det fredag katoes ;)

 

og jeg har sef ikke fått tid til å kjøpe meg vekt.. men, skal til mamma på søndag så da får jeg tatt vekten :)

 

har målt livvidden min og den er redusert med 2 cm!! er nesten i sjokk.. vet jo ikke om vekt er gått ned men skal jo ned 20 cm.. så en god start har jeg fått :))

 

håper du har hatt en fiiin uke og at det har gått bar med mat og humør :))

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Er kjapt inne her nå. Har en hektisk dag foran meg. Sønnen min blir 3 år idag, så jeg har litt å styre med.

 

Var en tur på vekta i morres, det var moro.

1,6kg mindre enn i forrige uke :-))))

Fra 92,7 til 91,1. Veldig fornøyd.

Da har langt ifra vært så flink som jeg hadde tenkt.

Har spist både det ene og det andre....

 

Så hvis jeg er flink i tillegg, åssen går det da tro...?

 

Er spent å høre åssen det har gått med deg morogcroft den første uka..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. tror vi har skrevet her rimlig likt :))

 

jeg har heller ikke vært flink denne uka, så er overrasket over min tapte 2 cm. så når jeg får igang trening og litt bedre mat rutiner, vil jo dette gå strålende :)))))

 

ha en strålende bursdagsfeiring idag og gratulerer så mye til 3 åringen :)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere.

 

Er også begyndt på reductil for en uke siden.

 

Veier mig hver lørdag -da må jeg være flink fredag, men kan kose mig lørdag........ :-)

 

Har laget en tråd på 90+ "lørdagsdamerne" lyst til og bli med???

 

Synes det er godt når vi er flere der jobber sammen.

 

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk reductil på mandag og begynte på tirsdag.

Er veldig spent på om dette fungerer.

Jeg er litt tørr i munnen men ikke så mye at det plager meg også har jeg fått mere energi.

 

Så mine mål til legen på mandag var:

 

høyde:172

vekt:92,7

livvidde:112:( må jobbe masse med den

Bmi sa legen var på 31

 

Ønsker er å komme seg ned til 80 kg før jul og til våren 75.

Håper jeg klarer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da var det fredag igjen da.....

 

Livvidden har minska med 4 cm de siste 14 dagene og vekta sto på 90,6 så dette hjelper. Hadde liksom håpa jeg skulle gått ned enda litt, men når jeg fikk tenkt meg om så er det absolutt ikke ille.

 

Har ikke fått trena noe særlig. Trodde jeg var på vei til å bli skikkelig forkjøla. Hadde skikkelig vondt i halsen. Men det brøyt liksom aldri ut. Så tok jeg en liten titt på bivirkningene igjen... Såre slimhinner var det jeg hadde. Var ikke det minste syk. Også svetter jeg ganske mye nå merker jeg, så ikke så rart jeg trodde jeg skulle gå på en smell kansje... Men nå er det hele oppklart, så nå har jeg ingen unnskyldninger mer ;-)

 

Må si det er deilig å ikke føle så mye sult og søttrang. Har vel skjønt nå at jeg har spist endel større porsjoner enn strengt talt nødvendig tidligere.

Det er motiverende når man ser at det skjer noe på vekta.

 

Åssen går det med deg da morogcroft ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei,

 

går ikke så bra her i huset.. har hatt to store emosjonelle nedturer de to siste ukene som har ført til mye spising desverre.. men nå vet jeg hva som skjer ivertfall! så nå håper jeg å være bedre forberedt neste gang :))

 

vekta står nå på 101, så har tatt av 1 kilo, og målebåndet stoppet på 98 cm, så har jo tatt av 4 cm også.

 

Har ikke trent i det hele tatt, så gleder meg til ferien er over og jeg kommer skikkelig igang med treningen også :) Tror det er der resten av løsningen ligger for meg...

 

Men vet og at jeg kan bli bedre med middagene, så nå skal jeg ta meg litt mere sammen frem til neste fredag så får vi se. Nedover går det jo, heldigvis :))))

 

ha en herlig helg, og så snakkes vi plutselig! det er bare å rope her om du vil, er inne å titter hver dag :)))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...