knærten71 Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Hei Så var det min tur å komme hit igjen. Ganske bra da det er mye hyggeligere her enn dib. Jeg er 6 uker på vei og denne gang er jeg så oppblåst og kvalm.(blæh!) Drikker ingefærte uten særlig effekt. Har en liten å passe og snart ny jobb å starte i så jeg må få opp formen. Har dere noe som virker?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har skaffet meg Sea Band - verdt et forsøk!!! Tok de værste kvalmebølgene, og fikk ork til å gjøre litt igjen! HIMMELEN!!! Utover det anbefaler jeg Farris blandet med eplejuice..
knærten71 Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 sea band er det et armbåndet som man kjøper hvor? Jeg skal prøve farris med eplejuice. Takk skal du ha anonym.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Det er armbånd ja. Kjøper det på helsekost, jeg betalte 249,- ABSOLUTT verdt hver eneste krone;)
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Mannen min kjøpte seaband til meg på apoteket, og han mente han hadde betalt kr. 149,-.... Vitus apotek var det iallefall...
Mor til Martin Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Er i uke 8+0, kom hjem fra sykehuset i går etter 4 dager med intravenøs og akupungtur. Hadde vært i dårlig form i en god uke, men så tippet jeg over - lå i tre dager, kastet opp hele døgnet, neste ikke mat og drikke. 1) Småspis, det du måtte ha lyst på -det holder ofte kvalmen i sjakk. 2) Drikk og få i deg salt. Mangler du næring og væske, slir du lettere kvalm. 3) Forsøk å ikke stress (lettere sagt gjort, men VIKTIG) 4) Finn en akupungtør, helst en jordmor. Ører og håndledd. 5)Litt kvalme og oppkast er normalt, men blir det for ille - kontakt lege. Er lege selv, har aldri forsøkt akupungtur før og var ikke sikker på om det kunne virke, men det, ro og intravenøs væske ble redningen. Det som fikk meg så dårlig var sannsynligvis alt for mye jobbing. Hadde ingen reserver, og da jeg først begynte å bli dårlig raste alt.
knærten71 Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2007 Oi du er nok mer plaget enn meg. Akupunktur er en god idè. Har vært å kjøpt det her armbåndet og prøver nå å finne rette punktet. Du får ta det med ro du da, hvile og hvile. Takk for rådene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå