Gå til innhold

Hvor mye for knappe 4 uker gammel Bugaboo Cameleon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å selge min Bugaboo, men den er nesten ny og lurer på hvor mye jeg da kan ta for den? Er kjøpt hos forhandler i Norge for 8500 og den fremstår som ny.

Hva ville dere forlangt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville satt prisen til 6000 kr... Man får kjøpt den fra Babytrader for bittelitt over 6000, så selv om din er omtrent ny får du nok ikke mer enn dette..! :-)

Skrevet

Hvilken farge og hva skal du ha for den??? :):)

Skrevet

Sand base og svart trekk, veldig stilig synes nå jeg.

Er litt usikker på pris, men tenkte i utgangspunktet 7500 da den er såpass lite brukt og under 4 uker gammel. Sportsdelen er helt ubrukt i orginal embalasje. Det følger med orginalkvittering som fungerer som 2 års garanti. Er kjøpt hos Babyshop i Oslo.

Skrevet

Da får man jo splitter ny vogn fra Babytrader til 6300 kr da, inkl moms, toll, frakt og alt..! Så da tror jeg du kan se langt etter noe salg...håper jo selvsagt du får solgt den! Lykke til!

Skrevet

ok, kommer ikke til å gi noe mer en 6000 for den. får kjøpt helt ny fra babytrader til 6300 inkl frakt og alt.

Skrevet

Ville ikke gitt noe mer enn 6000 for den jeg heller. Selvom den er kjøpt her. Babytrader har så bra service og flinke med å hjelpe om noe skulle skje med vogna at det har lite å si at den er kjøpt her. Syns jeg da.

Skrevet

Skjønner at prisen er lavere på Babytrader......må kanskje tenke på å selge den til 6000 da. Vurderer å selge den da pappaen ikke liker den.

Skrevet

Kunne godt tenke meg denne vogna. Hva er det som følger med? Evt hvor kan jeg få sett den "live" Har ikke lyst på en som har skader ol. Da kan jeg jo like godt kjøpe fra babytrader:-)

Skrevet

Det følger med vedlikeholdssett (pumpe mm), regntrekk, insektsnett, og mykt fleecetrekk til å ha over sportsdelen. Har i tillegg en grå/sort fotpose til sportsdelen som kan kjøpes seperat. Den er helt ubrukt og jeg betalte 1000 kr for den.

Vogna har ingen skader, flekker eller riper som jeg har lagt merke til. Hadde det vært noen problemer med vogna så hadde jeg bare gått tilbake med den da jeg har 2 års garanti.

Skal prøve å ta avgjørelsen i dag om jeg skal legge den ut for salg.

Skrevet

Høres bra ut. Gi beskjed når du bestemmer deg da.

Skrevet

Ville prøvd meg på 6500-7000 jeg da..

JA, man får den billigere på babytrader, skal selv kjøpe den der. men det er mange, mange som ikke tørr å kjøpe der i fra pga at det er litt komplisert å klage å sånt. Lettere å forholde seg til en butikk i byen du bor.

jeg har tro på at du vil få den solgt etter en stund, men da må du ha is i magen å avvise mange mange som pruter og som forteller deg at den er billigere i utlandet..

dessuten er det jo ikke alle som vet man kam importere heller..

Skrevet

Må si meg enig med Blue Lady.

At den er kjøpt i Norge og har 2 års garanti på norsk butikk er en trygghet for mange. Du bør iallefall kunne få 7000,- for den på Finn.no

Men hvorfor liker ikke mannen din denne? Den er jo ganske kul da egentlig.

Skrevet

Et pluss er jo også at kjøper kan se og prøve, og få den relativt raskt (ihvertfall om mann bor i nærheten av deg ;)). Tror jeg ville lagt den ut for 7000, så kan heller folk prute litt eller du kan gå ned i pris etterhvert!

Skrevet

For andre varer er det normalt at de synker nærmere 50 % i verdi bare man tar den ut fra butikken, så denne prisen dere anbefaler er jo ganske latterlig! En garanti fra en nettbutikk er dessuten like god som en fra en butikk i nærheten.

Skrevet

hei vil veldig gjerne kjøpe jeg,, men kan ikke betale mer enn 5800 for den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...