Gå til innhold

Reisesyketabl.????

M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er 10 + 4 og neste uke skal jeg ut å reise med båt. Har ikke vært mye kvalm og dårlig.... bare litt, men nå er jeg redd jeg skal bli det på båten. Blir litt lett båtsyk ellers.... Er den noen som vet om det går ann å ta reisesyketabletter når man er gravid?

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

du kan ihvertfall ta ingerfærtabletter om ikke annet..det er ikke skadelig for barnet og blir gjerne brukt som kvalmestillende i svangerskapet :) I tillegg kan du også få kjøpt akupunkturbånd til å ha rundt håndleddene...de koster litt, men så har du dem til senere anledninger også :)

Jeg har alltid blitt ekstremt buss-sjuk, bilsjuk, flysjuk, togsjuk, båtsjuk, karusellsjuk... You name it! Prøvde ingefærtabletter (med mint) da jeg reiste til Bulgaria (uke 23-25), og det gikk superbra. Selv rabiate taxiturer, 7 timers bustur til/fra Istanbul, flybuss, fly... merket ingen ting! Normalt ville jeg spydd på vei fra leiligheta til flyplassen! Ellers tror jeg det for meg har vært en liten psykologisk faktor inne i bildet. Jeg har forventet å bli bilsjuk, og dermed blitt det. Nå som jeg har sett at det går an å reise uten å være dårlig, blir jeg det heller ikke! Har ikke brukt noe de siste månedene:) Lykke til!

Annonse

Jeg har vært til akupunktur 4 ganger i løpet av ei god uke - til tross for at jeg ikke kan fordra nåler! Men er man fryktelig kvalm og desperat, så er man villig til å prøve det meste. Formen er noe bedre, men om det skyldes behandlingen eller at jeg nå er 10 uker på vei, er jo litt vondt å si. Noen dager er ok, andre ganske pyton. Skal igjen på mandag, deretter har jeg ingen timer, da skal jeg bare ringe ved behov.

Vet ikke om det hjelp deg noe særlig... Du får ha lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...