Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Lilletassen min er 8 mnd og blir helt krakilsk hvis han ikke har min fulle oppmerksomhet hele tiden, eller hvis han ikke ser med hele tiden. Noen som har noen gode råd. Han er slik bare med meg og ingen andre... Jeg får ikke gjort en ting her i huset..det å gå på do er en umulighet uten at han blir med. Litt slitsomt
echnew Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har dessverre ingen gode råd, men jeg er i akkurat den samme situasjonen med min datter på 8 mnd. Jeg tror rett og slett ikke at dette er så uvanlig i den alderen. Heldigvis har hun begynt å roe seg ned når jeg går, men pappa er der. Jeg prøver veldig hardt å ikke la henne styre situasjonen ved at jeg går dit jeg skal, men jeg snakker beroligende til henne og forteller at mamma er rett i nærheten, og så setter jeg meg ned med henne og koser når jeg er tilbake. Forhåpentligvis går dette over snart. Men det er helt klart slitsomt. Og ganske snart krabber hun nok etter meg. :-)
Har byttet nick ! Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Har dessverre ingen råd til deg, har spurt her inne etter råd jeg også, men fått lite respons. Tror rett og slett ikke det er noe å gjøre med det, at det er en periode de må igjennom. Min er 9mnd og har vært sånn hele tiden egentlig, men har blitt værre etter 7mnd alder. Hun krabber etter meg hvor som helst. Gleder meg veldig til den dagen jeg kan gå på do alene igjen =)
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Har det akkurat likedan, min er også 8 mnd. Tror det går over etterhvert. alternativt så blir han vel boende hjemme til han er 40 år. =)
båneiverden Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 HELT normalt dette!!!!! En investering er et bærejsal, da kan man få gjort ting med babyen sin med seg på kroppen... Helt genialt, jeg bruker det masse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå