pingu-72 Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Om natten begynner lillegutt plutselig å "krabbe" rundt i sengen sin, står på alle fire og gynger og slår hodet inn i sprinklene på sengen til han begynner å gråte. Han er ikke våken, men sutrer når han krabber rundt. Når han holder på sånn får jeg ikke roet ham på noen annen måte enn å gi pupp. Vi har prøvd babysafe, men da ble han helt hysterisk når han ikke fikk snudd seg. Noen tips til hvordan jeg kan få roet ham??? Begynner å bli veldig sliten av lite søvn nå... Hva gjør dere andre med krabbe-babyer???
pingu-72 Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. juni 2007 Er det virkelig ingen andre som sliter med dette??? Ingen tips???
snartmammapåny Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Min kiropraktor nevnte dette som kan være et tegn på at ryggvirvlene ikke sitter som de skal. De minste babyene kaster med hode for å få nakken i rett stille (noe min gjorde veldig mye), mens de som er litt eldre kan stange hode i veggen/sengegavlen når de sover. Var vist noe de hadde instinktivt for å ordne opp i saken selv.. Så du kan ringe en kiropraktor å høre om de tror de kan hjelpe. Kan ikke love at det hjelper, men var et tips;)
pingu-72 Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2007 Oj, det har jeg ikke tenkt på i det hele tatt... Skal høre med hs når jeg skal dit på mandag! Tusen takk for svar!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Ja eller en manuellterapaut.. Høres ut som snuppa vår det og hun hadde en virvel som var feil. Men manuellterapauten ordna opp og nå blir vi fulgt opp at fysioterapaut til snuppa begynner å gå for å være sikker på at hun ikke blir skjev Verdt å undersøke i alle fall. Ble han tatt med vakum (sugekopp) ?
pingu-72 Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2007 Nei, han kom "vanlig", men både jeg og sambo har hypermobile ledd så det er ikke akkurat utenkelig at han kan ha noe med ryggen/nakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå