Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 ....Endte opp med å ligge med hode ned og beina opp...og det er jo ikke bra med tanke på å få dyna over hodet feks. Hun vrir veldig på seg og ender ofte opp med å sette seg fast i sprinkelsenga. Hva gjør jeg?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Hvor gammel er hun da? Kanskje på tide å invistere i en babysafe.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Hun er 4,5 mnd....babysafe...hva er det og hvor får man evnt kjøpt det?
Grigri m/3 gutter Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Når jeg la Marius over i sprinkelsenga når han var ca 5 mnd, fant jeg ham på tvers flere ganger per natt og lurte fælt på hva jeg skulle gjøre. Jeg fant løsningen med å legge ammeputa nedi senga i hestesko rundt hodet og overkroppen hans. Da ble det slutt på orminga. I tillegg bruker jeg ikke dyne men pose, for han pleide å "gå" på sprinklene, men i pose ble det vanskeligere.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Det begynte vår med også rundt den alderen der, gjør det fortsatt og nå er han 10 mnd. Vi bruker en liten og lett dyne - som regel ligger han uten siden han romsterer rundt isenga, men det er ikke kaldt på rommet hans. Har aldri brukt pose som han sover i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå