Gå til innhold

Supernervøs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, er i utlandet med jobben og de vet ikke enda at jeg er gravid ettersom jeg akkurat har funnet ut av det selv.

I kveld var vi ute å spiste på restaurant. Jeg spiste hamburger, og jeg merket etter å ha spist halve at den var rosa/rød inni enda jeg hadde bedt om å få den "well done" (merket det ikke før fordi jeg var så sulten og det var veldig mørkt på restauranten). Og nå er jeg nervøs. Har lest på tre forskjellige sider nå at dette ikke er bra, og er skikkelig lei meg nå. Håper alt går bra likevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nesten helt sikkert bra! Det er bra at du tar dette på alvor, men det skal mye uflaks til for at du skal bli syk av det. Restauranter mister fort sitt gode navn og rykte om de serverer bakterieholdig kjøtt, så forsøk å ikke tenke på det. Jeg vet ikke hvor lang tid det tar før en blir syk om en har fått i seg e-coli eller noe annet, men tror ikke det tar så lang tid før man blir uvel.

Søk litt på på nettet, så blir du sikkert beroliget. Håper du får slappet av og sovner etterhvert!

Nattaklem fra

Skrevet

Tusen takk for at du prøver å berolige meg, det hjelper. Jeg leste litt mer på nettet, og jeg kan ikke si at det beroliget meg i det hele tatt. Jeg leste om mors kosthold på babyverden.no, og dette med Toxoplasmose er jeg redd for. Men man kan ta en blodprøve for å finne ut av det, og det skal jeg jammen meg gjøre når jeg kommer hjem.

Takk igjen!

Skrevet

Tror ikke du trenger å bekymre deg i det hele tatt.. Slapp helt av lille venn :o) Du spiste såpass lite att.. gjort d samme selv, og d gikk heeeelt fint :o)

klem til deg :o)

Skrevet

Ta en tur til legen når du kommer hjem.

Inntil videre prøv å tenk positivt, og ikke ta sorgene på forskudd. :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...