milk Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Argh!! Hva i all verden er det i de middagsglassene? Det er jo helt håpløst å få matflekkene av klærne. Nå er flere bodyer og bukser ødelagte pga at maten er helt umulig å få av. I går ble det søl på den nye buksa til snuppa. Jeg vasket buksa får timer senere, hadde på flekkfjerner, men buksa ble IKKKE kvitt flekken. Hvordan er det mulig? Vaska på 60 grader også. Får nesten lyst til å ta kontakt med produsenten og be de erstatte klærne;o)
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Et godt tips; vask og heng ut i solen mens tøyet er vått. Solen fikser mer enn alle slags flekkfjernere! Jeg hadde kjøpt Obaibi tøy til snuppa og hun fikk Hipp Pasta Bolognese på singleten første dagen, jeg var så lei meg når jeg tok ut den våte lille saken og så flekkene ikke var borte. Så bestemor reddet dagen, hang den ut i sola og etter en time var alle flekkene borte! Men det funker ikke på alt da...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Ta zalo på flekken og la det ligge over natten før du hiver klærna i vaskemaskina.. Det har reddet masse klær her.. Får bort så og si alle flekker med zalo.. (så vi har høyt zaloforbruk her i huset for er enig med deg at det fargestoffet i maten til ungene er helt grusomt)
milk Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2007 Takk for rådet:) Det skal jeg teste i morgen!
milk Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2007 Likte egentlig dette rådet bedre. Er nemlig for lat til å henge ut klær;o) Takk, det skal jeg prøve!
mammatilpia Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Jeg bruker ofte Nylonvask før jeg vasker plagget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå