SaNdRa & RiNa Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Sliter nemlig litt med å pumpe meg. Tenkte da at vi kan kjøpe MME og prøve å gi det til vesla og se hvordan hun tar det. Hvis det går fint kan hun få et måltid med det hvis vi skal noe spesielt. Da blir det noen fler timer man kan være borte mener jeg. Det bør vel gå bra? Eller hva mener dere? Hun er forresten 9 uker til søndag...
skilpaddemamma Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 det går helt sikkert bra. det er jo mange unger som får erstatning fra de er født, det eneste er hvis dere har melkeallergi i nærfamilie da ville jeg vært litt forsiktig.
sirkelkatten Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Jeg har gjort det samme et par ganger fordi jeg ikke får til å pumpe. Men dere bør kanskje prøve en flaske med MME for å se om hun tåler det før dere baserer dere på flere måltider.....
Pia♥CF Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Jeg har alltid mme i huset, kjøper ferdiglaget, så skjer det noe som gjør at puppen ikke er tilgjengelig, får han det. Så slipper jeg å pumpe... digg... so, u go girl !
SaNdRa & RiNa Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2007 Ååå, så fint Nå ble jeg glad. Det er ikke noe allergi i familien, men vi skal prøve først! Skal jo ikke skje hver dag, men skjer jo man har behov for å komme seg ut litt mer enn to timer innimellom. Være litt kjærester! Men et spm til.. Kjøper man det på butikken eller? Er det pulver som blandes med vann? Helt grønn når det gjelder det jeg :/ Takk for svar forresten c'',)
rødhette* Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Du kjøper det på den vanlige matbutikken, ja. Det finnes forskjellige merker, så du må bare finne ut hvilken type du vil bruke. Det finnes også forskjellige typer, ut fra hvor gamle ungene er. Så bare les på pakkene Der står det også hvordan du lager det, hvis du kjøper pulver. Da skal det blandes med vann. Det kan også kjøpes ferdig drikkeklart på kartong. Velg det du syns passer best for dere. Hvis dere ikke har prøvd å gi flaske før, er det greit å prøve en gang du er hjemme første gang, så det ikke blir krise hvis hun nekter å ta flaska. Lykke til, og kos deg
Bølle&Frøet Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Ja det er pulver som blandes med vann, står sammen med barnematen i daglivarebutikken. Du kan også kjøpe ferdig blandet på 200ml.
SaNdRa & RiNa Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. juni 2007 Tusen takk, rødhette. Ble helt ivrig jeg nå, hehe. Hun har tatt flaske kjempe fint de gangene jeg har pumpet meg til nå ihvertfall. Da har pappan gitt. Tror jeg skal kjøpe i morgen og prøve litt! Ender vel med at jeg ikke tør dra ifra henne.. Men hun merker nok ikke stort, er nok værre for meg, tihi....
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 Hvis du bare skal bruke mme sånn av og til anbefaler jeg sånne små bokser som er ferdigblandet De koster bare en tier og holder i mange mnd'er (så lenge de ikke er åpnet) pulver som du blander i vann er kun holdbar i 14 dager eller noe slikt og hvis du ikke bruker det fast blir det fort veldig dyrt... Uansett er den ferdigblanede mye enkere til sånn egangsbruk. Har alltid noen bokser stående hjemme jeg :-)
rødhette* Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 Bare hyggelig. Det er sant det du sier - viktig å være kjærester også. Hun får det nok kjempefint, hun. Sannsynligvis sover vel hun mesteparten av tiden dere er borte uansett Lykke til med prøvinga da - det går nok så fint da. Så får dere ha en fin date etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå