eiram-81 Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Er førstegangs og vet virkelig ikke hvilken vogn vi skal velge. synes disse to vognene virker greie. vet at emaljunga har kommet bedre ut på test, men synes det er flott at brio vogna er så liten når den er sammenslått. noen erfaringer???
allegodetingertre Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Jeg ville gått for den som var minst og lettest.
Elisabeth , snart mamma Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 jeg er også førsyegangs og venter på å få...har kjøpt brio fordi mange jeg kjenner er fornøyd med den.... veldig fin og virker som en god vogn
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Vi skal også ha Brio vogn.. Men vi vurderer duo istede for happy fordi bagen til happy er så liten.. er redd babyen skal vokse så fort ut av bag-delen at den må over i sportsvogn alt for fort
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Hei - vi har hatt begge deler. Briovogna ta større plass i bredde og lengde, men Emaljunga er høyere sammenslått. Vi fikk såvidt trøkt den på plass i en Volvo V50 ( litt liten stasjonsvogn ) men utover det er den nye klart å anbefale. Vi kjøpte den på Smått&Gått o Torsby i sverige - ca 5 mil inn i Sverige fra Kongsvinger. Sparte over 3000,- i forhold til norsk pris.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Vi har Emma. Edge duo og Brio duo. Hadde uten tvil valgt emmaen. Brioen har elendige bremser, vår knakk etter ca 2mnd bruk. Den er mye mer "skranglete". Men den er jo veldig mye lettere enn emmaen da. Og mye enklere å slå sammen. Men emmaen har bedre bag og supert med integrert myggnetting. Den er jo tyngre som sagt, men det gjor den også mer solid. Hadde ikke valgt Brio happy fordi den har litt mindre bag. De få cm kan bli viktige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå