*3barns mamma* Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 heisann. sniker meg inn fra 3trimester. har nettopp kjøpt denne britax stolen. ser nå på nett at det kan være noe vanskeligt å montere denne i bilen uten isofix og base...noen som vet om volkswagen passat 04mod har denne isofix? sitter å lurer på om jeg har gjort et dårlig valg med å kjøpe denne stolen og om jeg skal bytte den i maxi cosi sitt istede... har lyst på base også men vet ikke om jeg bruker penger på dette. håper noen med dette sete kan gi meg litt råd fra sine erfaringer...
c-lotta Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Vi har denne stolen med isofix och det är en investering jag är glad att vi gjorde. Basen kan vi bruke till de stolarna som vi skall bruke senare också.Vi har en volvo med isofix men jag har också lånat mammas Golf och det har ej varit några problem att ha den der med säkerhetsbälte. Men det känns så mycket säkrare med isofix så om det nu händer något så vet jag att jag gjort allt jag kan.... Isofix är nått man kan få installerat i bilen etterpå om man ej har det
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Hei Vi har et britax babysafe plus fra 2004 og tror setet ser noenlunde likt ut nå. Vi har ikke isofix og ikke base men det er ikke vanskelig å sette fast i vår bil (Audi 2000 modell). I bilen til mine foreldre (Peugeot 604 1996 modell) er det derimot kronglete fordi beltene nesten ikke er lange nok. Hm, vet ikke om dette hjalp deg da. Anbefaler deg egentlig å prøve det i bilen deres før du bestemmer deg.
mammmamia ** Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Jeg ville gått for Maxi Cosi med base! Basen kan brukes både med og uten isofix, og krever ikke så lang beltelengde! :-)
Sylteflesk Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Passat 2004 modell skal ha isofix. Du kan se oversikten over bilmodeller her: http://www.britax-roemer.de/upload/download/typenliste/1/BABY-SAFE%20ISOFIX%20plus.pdf?PHPSESSID=0e3a3fd7f8e80a4ada0fae3d1d53626a Det er all verdens språk først, og liste over bilmodeller bakerst. Vi har setet og er kjempefornøyd. Har isofix og base, og regner med å bruke basen til neste sete også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå