Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Jenta mi får grøt til frokost ca 9-10, middag + frukt, ca 12-13, frukt ca 15-16 og grøt ca 18-19 + pupp til alle måltider,.+ en ekstra pupp før leggetid. Hun legger seg mellom 19 og 20 engang. Alikevel må hun ha pupp tre timer etter hun har lagt seg( 22-23) og tre timer etter det igjen(01-02) + kl 5, 6 og 7. HVA i alle dager kan jeg gjøre for å få henne til å sove mer på natten????? blir utslitt av dette både mor og barn....
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 min får frokost 9.oo grøt, lunsj 12.oo brød. frukt 14.00 og middag mellom 16.00 og 17.oo og kveldsmat 20.00. Får drikke il måltiden av tuttekopp/flaske og pupp etter frosost,lunsj, middag og natt pupp 20.30 og sover da helt til 06.oo får pupp (blir vekket av pappa som går på jobben) De dagene ho spiser mindre ved måltidene som hender i varmen er ho mer urolig på natta og vil ha pupp flere ganger på natta.
mamma til to=) Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Du kan ikke gi en flaske med mme på kvelden da? det begynte vi med da han våknet så ofte på natten. Nå våkner han kun en ganng, Ellers er det nesten like mat rutiner som deres! =)
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Tror kanskje det ikke er sult men en kombi av tørst, ønske om kos og vane. Så for å bryte vanen men slukke tørsten, gi vann iallefall ved første runde, gi pupp runde 2 og så kun vann igjen frem til kl 6-7:) Det bør fungere. Et annet tips; ikke gi fast føde for nært leggetid, da blir de urolige i kropp og mage. Og ikke for tung mat som siste måltid med fast føde:)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 hun får grøt som siste måltid, og alltid en time ++ før leggetid... så det burde vel holde.... men skal prøve med vann jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå