*3barns mamma* Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 har en passat 2004mod.noen som vet om den har isofix? eller om det kan monteres og hvor mye dette evnt vil koste ?
Enitsirk79 Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Se i bruksanvisningen til bilen eller hør med en VW-forhandler. I min bil (som ikke er VW) så stikker det ut små lapper (omtrent som vaskelapper på klær) i seteryggen som forteller at det er isofix i bilen.
Lothiriel Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Jeg tror ikke bilen er ny nok. Vi har Passat, men husker ikke i farta hvilken årsmodell, men rundt det samme som dere. Den har ikke Isofix, selv om det faktisk står i boka. Men du skal fort merke om bilen har det eller ikke. Det er bare til å kjenne mellom ryggen og seteputene. Har ikke peiling på hva det vil koste å få inn.....Vi har kjøpt isofix stol, men får desverre ikke brukt det i vår bil.
Gjest julimamma Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Tror d kan ettermonteres! Hør med en vw-forhandler. Kan da umulig koste all verden for to små kroker:)
Sjokoladebananer Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Har en 2006 modell, og den har isofix. Har sånne små lapper noen beskrev her, i baksetet. Skjønte ikke hva det var før jeg ble gravid, trodde det var noe med setetrekket... ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå