Gå til innhold

Har dere en spesiell dato dere håper barnet skal bli født, eller ikke født på?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kunne tenke meg å unngå 2.9 da lillebroren min på 3 til høsten har bursdag. greit å få hver sin dato. Men det er da da jeg har termin ;o)

Har heller ikke noe behov for at babyen kommer 27.08 da det er min bursdag. Er godt å kunne gi babyen sin egen dag. 01.09 eller 03.09 er fine datoer ...

Tja, har termin 4. sept, og det er forsåvidt en ok dag det. Greit å unngå 3108 (onkel til tupsia har bursdag), 0509 (dattra til vennepar bursdag), 0709 (niesa vår har bursdag) og 1109 (WTC og nevøen vår har bursdag).

Ellers må hun bare komme når hun vil...:-)

Annonse

Har termin 28 sept.. hadde vært kos å få før, men så heldig er jeg vel ikke denne gangen hehe=)

Men om han styrer unna 2 okt blir jeg glad, ikke det at det gjør så mye, men da har pappan bursdag.. men det ender vel sikkert med at han kommer da :P Men uansett er han velkommen på hvilken dag han måtte føle for=)

Men hadde vært litt greit å ha en "egen" bursdag da =)

Alle håper på den 9sept, for da har søstera mi bursdag, bestefaren min bursdag, og søskenbarnet mitt bursdag, så det hadde jo vært trivelig med en til,hehe. Har termin 11sept og det er jo ikke akkurat en gledens dag, men spiller ingen rolle da, bare han kan komme litt før og ikke 14 dager etter termin:)

Har termin 22.sept og håper litt på 20. (de 2 eldste barna mine er født 20.jan og 20.febr, så hadde vært litt spesielt med en til på den 20. da ;-) )

Ellers er 07.09.07 en fin dato, men det blir det nok ikke for jenta vår, siden det er litt lenge før termin.

Så lenge hu ikke kommer altfor lenge etter termin (jeg vet hvor utålmodig jeg blir når det nærmer seg!)

jeg har termin 27 september, men jeg tror han kommer den 20. Ingen spesiell grunn, men det er bare noe jeg selv tror:) hehe...

Mamma gikk aldri over tiden med oss, men kan godt hende jeg gjør det for alt jeg vet:) hehe...

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Jeg elsker datoer og tall, så dette blir nok litt langt!:P

Jeg har termin 22. sept, i fjor hadde jeg termin 22. okt, og snulla kom 14. okt, så jeg ser for meg at spira kommer 14. sept!:P

Men snulla sin dato er slik at den er 14.10.06, altså 4 talls forskjell på alle, så da hadde 11.09.07 vært kult, MEN 11. sept er jo en litt teit dato etter den i 2001, så vet ikke helt. 09.09 eller 07.09.07 er også kule datoer, men de blir nesten "for kule"!:-p

Bare hun IKKE kommer 2. sept, for da har jeg bursdag, og det blir kjipt for oss begge å måtte dele bursdag, føler jeg. 1. sept derimot har mitt største idol bursdag, så det er en fin dato, og da unngår hun så vidt å fødes prematurt (21 dager før termindato er jo termin det også). Datomessig hadde også august vært grei...da får hun sin egen bursdagsmåned, men jeg vil jo ikke at hun skal være prematur. Skal jeg gå over tida, så kan jeg godt vente til 3. oktober med å føde.

Men 14. sept er altså datoen jeg venter på.

Alle septembermammaene vil vel unngå 11. sep....

Ellers så har min onkel bursdag 3. sep og han som blir farfar 30. aug. Jeg vil gjerne at barnet skal få "sin egen" dato. Jeg har termin 5. sep, så det blir noen dager jeg håper på å styre unna :o)

Annonse

Jeg har to onkler som har bursdag 11.09., hadde ikke gjort noe å føde da syns jeg...,men har termin 20.sept. og håper egentlig han kommer 25. sept. Da hadde olderfaren hans bursdag:) Egentlig er det vel det samme hvem dag, bare han er frisk=)

Har termin 11.sept...

Men kan jo håpe på 6 sept då vi har vår 2års dag...

Hadde vær litt kult d...

Men dn kommer når dn er klar til d uansett...

Regner med å gå over, d er jo egentlig vanlig med førstedangs fødene...

Men håper eg ikkje må gå for lenge over om d skal skje...

jeg har termin den 19.september. gikk to uker over sist, men håper og få litt før denne gangen, da faren til barnet skal reise på sjø i begynnelsen av oktober. Hadde vert fint med den 7. eller 9. eller kanskje enda litt før.. egentlig håper jeg litt på 20. august, men det er vel ganske så usansynlig at jeg føder da! det er jo 1.mnd før tida da...

spiller egentlig ingen rolle så lenge den holder seg inne lenge nok, og at det står bra til med den lille!!

Jeg håper på at jeg føde 2 uker før termin min den 12 September.En uke før og resten av måned er min jordmor vekke som jeg føller meg tryg hos .For hun var det når jeg skule føde hun første i fjord + hun var der når hun døde.

+Hun ønsker å være der denne gangen og....

Men vi skal planlegge det.. KRYSSE FINGRER :-))

Æ håpe beibien kjæm den 3. sept (menstermin) førr då har æ å sambo 8-års dag=) D hadde vært kos

Men Ul-termin e den 17, så d e nok lite sannsynli

Høres sikkert rart ut.. men 1. sept. hadde vært fint her... Har ikke termin før 25.sept. Grunnen er at jeg har ei lita jente som ble født 1.okt. for 2 år siden og med henne hadde jeg termindag 25.okt. Var til ultralyd 27.mai med henne og med denne i magen nå var jeg den 27.april.. Akkurat 1 md. forskjell på alt.. så jeg drømmer..;o)

Har helst lyst å unngå 2 sept, da har sambo bursdag. 12 sept da har pappan min bursdag. 17 sept da har elstegutn min bursdag, og 18 sept da har minstemann bursdag. Utenom de dagen så er lille gull hjertlig velkomen. Syns det er greit når barna får "egen" dag lissom =)

Anine, hva mener du med dette? Er barnehage-opptak avhengig av barnets fødselsdato? Når det gjelder skole så kan det jo spille stor rolle om barnet blir født 31.desember eller 1.januar da, men trodde ikke august eller september hadde noe å si for hverken skole eller barnehage?

Det handler jo om når man søker (og evt hvilket år barnet er født i)?

Min farmor blir 70år den 2.9,hadde vert litt arti om prinsen kommer da =) Har termin den 14sept mens den første termin før ul var 7.9,håper litt på denne dagen,litt kul dato ;-) Venter i spenning =D

har termin 11.09 og har egentlig ikke noe i mot at han kommer på den datoen. Da kan vi tenke på den datoen som en gledens dag i stedet for;)

Ellers så syns jeg han kan komme 10.09. Mine to beste venninner har begge født barna sine den 10 i mnd. april, juni, desember, trenger bare å huske mnd så er datoen den samme;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...