Gå til innhold

November: Matprat


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jenta mi får grøt til frokost ca 9-10, middag + frukt, ca 12-13, frukt ca 15-16 og grøt ca 18-19 + pupp til alle måltider,.+ en ekstra pupp før leggetid.

 

Hun legger seg mellom 19 og 20 engang.

 

Alikevel må hun ha pupp tre timer etter hun har lagt seg( 22-23) og tre timer etter det igjen(01-02) + kl 5, 6 og 7.

 

HVA i alle dager kan jeg gjøre for å få henne til å sove mer på natten????? blir utslitt av dette både mor og barn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har prøvd middag 16 og middag 13, men ingenting ser ut til å ha innvirkning på nattsoving i alle fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selma krevde 5 måltider etter leggetid da jeg ammet henne. Gikk over til mme for 3 uker siden. Nå sover hun rundt. Tror kanskje melken ikke metter så godt etterhvert???? Prøv med mme før leggetid kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Kanskje hun er tørst. Prøv å gi henne litt vann.

Evt. så er det bare vanen som vekker henne. Har du prøvd å vente litt før du gir pupp, det kan jo være hun sovner igjen.

Jeg gjorde dette med min, ventet ca 5-10min før jeg ga pupp. Han sovnet igjen og har nå vent seg til å sove lengre før han våkner for pupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir hyling viss jeg ikke gir pupp, eller viss jeg prøver å gi henne noe annet en pupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...